چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی از پیام تسلیت و ابراز همدردی رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور نیکاراگوئه با جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت جمعی از نمایندگان کشورمان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق قدردانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با قدردانی از ابراز همدردی «دانیل اورتگا ساآودرا» رئیس جمهور و خانم روساریو موریو، معاون رئیس جمهور نیکاراگوئه با دولت و ملت ایران به مناسبت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی دشمن صلح و آرامش بوده و به هیچ یک از اصول و قوانین بین‌المللی پایبند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت مردم ایران از حمله تلافی جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی بیانیه ای را منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر ایتالیا در واکنش به پاسخ تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، نسبت به تشدید تنش‌ها در این منطقه به شدت اظهار نگرانی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در ویدئو، پرتاب موشک‌های بالستیک به‌سمت اراضی اشغالی را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرلشکر موسوی به آمریکا هشدار داد: اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاهها و منافع آنها به‌خصوص پایگاههایی که از آن به عنوان مبدا علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی صورت بگیرد، اهداف عملیاتی ما محسوب می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عباس موسوی گفت: پاسخ مشروع و تنبیهی ایران در این مرحله خاتمه یافت اما هرگونه شرارت بعدی ممکن است به پایان عمر رژیم صهیونیستی تبدیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: سازمان‌های بین‌اللملی باید ذیل بند هفت منشور سازمان ملل متحد به مجازات رژیم صهیونیستی می‌پرداختند؛ اما به دلیل قصور و اهمال آنها از یک سو و مطالبه عمومی ملت بزرگ ایران از سوی دیگر، ما اقدام به این عملیات تنبیهی کردیم. فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: سازمان‌های بین‌اللملی باید ذیل بند هفت منشور سازمان ملل متحد به مجازات رژیم صهیونیستی می‌پرداختند؛ اما...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش با اشاره به حمله شب گذشته به اسرائیل گفت: خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم که ما را هم یکی از سربازانی قرار داد تا در این گوشمالی تنبیهی رژیم نامشروع صهیونیستی و در پاسخ به اشاره ولایت، سهمی داشته باشیم. وی با بیان اینکه رژیم نامشروع صهیونیستی با گذر از خطوط قرمز و مغایر قوانین بین‌اللملی به بخش کنسولی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در پی عملیات مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی در پیامی تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که هر گونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دیگر دانشگاه‌ها در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در شهر دمشق (13 فروردین 1403) تجمع کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با اشاره به پاسخ تلافی‌جویانه ایران به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، خوشتنداری طرف‌های درگیر را خواستار شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده‌کل ارتش گفت: به سردمداران آمریکا نیز هشدار می‌دهیم که اگر در حمایت از رژیم صهیونیستی بخواهند ورود و یا مداخله کنند، تمام پایگاه‌ها و منافع آنها اهداف عملیاتی ما محسوب می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پی عملیات مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی در پیامی تصریح کرد: اینجانب به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی تاکید می‌کنم که هر گونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

لحظات شروع عملیات سپاه پاسداران از پایگاه نبی اکرم و پرتاب موشک‌های بالستیک به سمت اراضی اشغالی را ببینید. منبع: آخرین خبر

خبرگزاری میزان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای قدردانی از حمایت مردم قهرمان ایران اسلامی از حمله تلافی جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جنایتکار صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.