دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارمین مناظره با موضوع سیاسی با عنوان «ایران در جهان امروز» روز دوشنبه، چهارم تیر ماه زنده پخش خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از مناظره دوم مصطفی پورمحمدی به خاطر افشای رازی که برملا کرد، در کانون توجه انتخابات است و به نوعی پدیده این انتخابات شده است از مناظره دوم مصطفی پورمحمدی به خاطر افشای رازی که برملا کرد، در کانون توجه انتخابات است و به نوعی پدیده این انتخابات شده است: او فاش کرد 8 سال قبل و در دوران ریاست جمهوری روحانی که به عنوان وزیر دادگستری در جلسه مربوط به پول‌شویی در نشست شورای عالی امنیت ملی...

وب‌گاه الف

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: الان در رابطه با سیاست خارجی آقای دکتر ظریف و تیمش آستین بالا زدند و کار می‌کنند و ما معتقدیم که بدون ارتباط با کشورهای خارج هر کاری که در داخل انجام دهیم، به جایی نخواهد رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان گفت: اگر روابط خارجی را بهتر نکنیم و اگر اف ای تی آف را حل نکنیم مشکلات حل نمی‌شود برای کاسبان تحریم مهم است که ما در تحریم بمانیم و آنها از تحریم بخورند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین رئیس‌جمهور هم که انتخاب شد به نظر من باید به وضع کشاورزی سر و صورتی بدهد. اگر کشاورزی را درست کنند از همه بهتر است./ اقتصاد مملت را درست کنند چون اقتصاد ما خیلی خراب است. قضیه‌ی کشاورزی ایران و بیکاری مهم‌ترین مسئله است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پورمحمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرسنجی‌ها گواه این است که اقبال عمومی به شما نیست، اظهار داشت: اگر اتفاق ناگوار سقوط بالگرد پیش نمی‌آمد بنده پا در این عرصه نمی‌گذاشتم و مانند برخی از دوستان هم نیستم که دولت سایه و روشن داشته باشم و برنامه‌ای مدون یا سرمایه‌گذاری استانی و شهری و رسانه‌ها نداشتم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جبهه پایداری نقل قول جواد ظریف از حاج قاسم سلیمانی در خصوص سعید جلیلی به اعضای این جبهه را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ادوار مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مسعود پزشکیان حمایت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصطفی پورمحمدی در نشست خبری گفت: حجاب مقوله دینی و فرهنگی و مورد احترام است و زنان ما به آن وفادار هستند و امروزه مقوله اختلافی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مصطفی پورمحمدی در نشست خبری گفت: آقای پزشکیان آدم خوبی است ولی برای ریاست جمهوری نه، آقای ظریف دیپلمات خوبی است و اگر مربی خوبی داشته باشد، بازیکن خوبی است ولی نمی‌تواند راهبری داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زاکانی خودش هم می داند که در حد و قواره ریاست جمهوری نیست؛ برای همین آمده که فقط بازی رقبا را خراب کند.

وب‌گاه گسترش

در آمار منتشر شده توسط مرکز تحقیقات تاثیرات اقتصادی 2024 شورای جهانی سفر و گردشگری، اعلام شده است که در سال گذشته، بخش سفر و گردشگری عربستان با بیش از 32 درصد رشد روبرو شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌«با توجه به شرایط موجود کشور و احتمال روی کار آمدن ترامپ در آمریکا و ضرورت وجود یک رئیس‌جمهور عاقل و باتدبیر در ایران که بتواند در سیاست خارجی توازن میان غرب و شرق ایجاد نماید، از نظر اینجانب آقای مسعود پزشکیان نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری است.» علی مطهری با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود از مسعود پزشکیان را اعلام کرد. متن کامل بیانیه علی مطهری را بخوانید:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر تندرو رژیم صهیونیستی اعلام کرد با تمام قدرت خود با «تهدید» تشکیل کشور فلسطین مبارزه خواهد کرد.