دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به ادعای اخیر محمدباقر قالیباف درباره تصویب «قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» به درخواست شعام (شورای عالی امنیت ملی) پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر روابط عمومی حسن روحانی به ادعای اخیر محمدباقر قالیباف درباره تصویب «قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» به درخواست شعام (شورای عالی امنیت ملی) پاسخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاسخ روابط عمومی دفتر حسن روحانی به ادعای قالیباف: قانون هسته‌ای به درخواست شعام تصویب نشد روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به ادعای اخیر محمدباقر قالیباف درباره تصویب «قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها» به درخواست شعام (شورای عالی امنیت ملی) پاسخ داد: آقای محمدباقر قالیباف، رئیس محترم مجلس دوره‌های یازدهم و دوازدهم و یکی از نامزدهای انتخابات چهاردهمین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی دفتر حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق در پاسخ به محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری نوشت: قانون هسته‌ای به درخواست شعام تصویب نشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی دفتر حسن روحانی، با انتشار بیانیه‌ای به ادعای قالیباف درباره تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: معیار و ملاک اصلی در انتخاب اصلح، انتخاب کسی است که مکتب حاج قاسم را ادامه می‌دهد نه کسی که در مقابل مقام ولایت و رهبری به عنوان یک اهرم قدرت قرار بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرنگار الجزیره در این باره اعلام کرد آژیرهای خطر در منطقه «ریعیم» در غلاف غزه به صدا درآمدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم الهدی بیان کرد: کرد: این خط و توصیه رهبری بود که ما نباید به غرب تکیه کنیم و به آن امیدوار باشیم. اینکه بعضی دوستان می‌گویند در مقام برهم زدن تحریم‌ها باید با غرب ارتباط برقرار کنیم، این امر با نظریات رهبری در دیپلماسی و امور بین الملل سازگار نیست. سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن دهه ولایت و جشن‌های این دهه اظهار کرد: از خدا می‌خواهیم این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر امور خارجه اردن به صورت تلفنی گفت‌وگو و رایزنی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: معیار و ملاک اصلی در انتخاب اصلح، انتخاب کسی است که مکتب حاج قاسم را ادامه می‌دهد نه کسی که در مقابل مقام ولایت و رهبری به عنوان یک اهرم قدرت قرار بگیرد

وب‌گاه خبر آنلاین

علم الهدی بیان کرد: کرد: این خط و توصیه رهبری بود که ما نباید به غرب تکیه کنیم و به آن امیدوار باشیم. اینکه بعضی دوستان می‌گویند در مقام برهم زدن تحریم‌ها باید با غرب ارتباط برقرار کنیم، این امر با نظریات رهبری در دیپلماسی و امور بین الملل سازگار نیست.