دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر امور خارجه اسبق گفت: آمریکا را خدا تصور نکنید کسانی که فکر می‌کنند اگر مذاکره با آمریکا کردیم حتما شکست می‌خوریم برای این است که آمریکا را جای خدا نشاندند و برای همین است که حتی اگر رئیس جمهور آمریکا بگوید کلاه سر ما رفته است این ها می‌گویند مگر سر آمریکا هم کلاه می‌رود؟

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ضمن احترام به همه عزیزانی که وارد عرصه انتخابات شدند و آبروی خود را ارائه و خود را عرضه کردند می‌گوییم که برای ادامه خط انقلاب، آقای دکتر محمدباقر قالیباف این توان را دارد و این راه را ادامه می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد، چرخ برگزاری انتخابات زودرس در اسرائیل به حرکت در آمده است و همه نشانه‌ها حکایت از حتمی بودن وقوع آن دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در تهران امروز - شنبه دوم تیر ماه 1403- میزبان اسحاق جهانگیری، محمدرضا نعمت زاده، پیروز حناچی، مصطفی هاشمی طبا و علی عبدالعلی زاده بود.

وب‌گاه الف

معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با اشاره به برگزاری انتخابات در جمعه هفته جاری، گفت: در این عرصه، میدانی برای نقش آفرینی مردم فراهم شده و این انتخابات نسبت به انتخابات قبل، رقابتی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه اردن خواستار اقدام فوری جامعه بین‌المللی درباره پرونده جنگ غزه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن محکوم‌کردن حمله رژیم صهیونیستی به نزدیکی دفتر کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در غزه، خواستار انجام تحقیقات مستقل برای پاسخگو کردن مسببان این جنایت شد.

وب‌گاه عصر ایران

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حمله رژیم صهیونیستی در نزدیکی دفتر کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در غزه را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع پزشکی فلسطین از شهادت 54 نفر در حملات امروز ارتش اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه تا بدین لحظه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حمله اسرائیل به نزدیکی دفتر کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در غزه، را محکوم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تئوریسین جبهه اصلاحات در یادداشتی نوشت: به باور من رییس‌جمهور باید فهم دقیقی از مسئله قانون، به‌طور مشخص مفهوم «حاکمیت قانون» و از آن مهم‌تر «قرارداد اجتماعی» داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، اقدام صهیونیست‌ها در گلوله باران غیرنظامیان که منجر به خسارت دفتر صلیب سرخ در غزه و شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن شد را محکوم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پیشین وزیر کشور در دوره اصلاحات گفت: به لحاظ شخصیتی و رویکردهایی که در نظام حکمرانی می‌توان سراغ گرفت، میان پزشکیان و روحانی شباهت‌هایی وجود دارد و حتماً قرابت بهتری در مقایسه این دو دولت با دولت احمدی‌نژاد و دولت تقریباً سه‌ساله رئیسی وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1403 در جمع مردم سنندج گفت: اینکه عده‌ای در تحریم نفت را چگونه فروخته، پول را چگونه وارد و آن پول کجا می‌رود؟! وقتی غیرشفاف می‌کنیم عده‌ای آقازاده تیلیاردر می‌شوند و سرمایه این مملکت را در این هوای آلوده می‌برند ما هوا را شفاف خواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به سؤالی درباره امکان اجماع کردن جبهه انقلاب بر یک کاندیدا طی روزهای آینده با توجه به پخش شدن آرا گفت: در این مسیر بحث تعارف و این برود و آن برود نیست؛ این مسیر وظیفه قطعی، شرعی و دینی است و پای وظیفه‌مان می‌مانیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز با حضور در دانشگاه صنعتی شریف در جمع دانشجویان حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد. پیش از سخنان وی نمایندگانی از تشکل‌های مختلف دانشجویی مختلف این دانشگاه سخنانی را مطرح کردند. درخواست از جلیلی برای مطرح کردن تقابل رسمی جمهوری اسلامی با دیدگاه‌های غربی، ادامه دادن راه شهید رئیسی،...