دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری تسنیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی درباره امکان اجماع کردن جبهه انقلاب بر یک کاندیدا طی روزهای آینده با توجه به پخش شدن آرا، گفت: در این مسیر بحث تعارف و این برود و آن برود نیست؛ این مسیر وظیفه قطعی، شرعی و دینی است و پای وظیفه‌مان می‌مانیم.

خبرگزاری دانشجو

عضو شورای شهر تهران اعلام کرد که حل مشکل آلودگی هوا و ترافیک تهران، دو خواسته تهرانی‌ها از رئیس جمهور آینده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حشمت الله فلاحت پیشه گفت: بوی تحریم های تازه می آید، جلیلی با دو قفل تازه آمده است. حشمت الله فلاحت پیشه گفت: بوی تحریم های تازه می آید، جلیلی با دو قفل تازه آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که گمانه زنی ها در باب رویارویی احتمالی اسرائیل و حزب الله افزایش یافته، گروهی ضمن هشدار در باب پس لرزه های این رویارویی برای جهان، از تقلای بازیگران عرب حاشیه خلیج فارس می گویند؛ بازیگرانی که تحت فشار افکار عمومی و برای حراست از دستاوردهای اقتصادی شان به دنبال اهرم های دیپلماتیک برای توقف این فرایند هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فردی گفت نمی‌گذارم رئیس‌جمهور شوی، مگر تو چکاره‌ای؟! مردم تصمیم می‌گیرند که به چه کسی رای بدهند یا نه! مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1403، در سومین سفر استانی خود راهی شهر سنندج شد. ، وی که صبح امروز به سنندج سفر کرده است، در نخستین برنامه‌اش در این شهرضمن حضور در گلزار شهدا به مقام شهدای سنندج ادای احترام کرد و پس از آن با حضور در پارک سپیدار مورد استقبال پرشور حامیان...

وب‌گاه خبر آنلاین

ظریف در کارزار حمایتی خود از مسعود پزشکیان نوشت: ما دولتی می‌خواهیم که در سیاست خارجی، شعارهای دهان پُرکُن که جیب مردم را خالی کند ندهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ظریف عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان تصریح کرد: شجاعت در تصمیم گیری و در هزینه کردن از خود درست است، شجاعت در هزینه کردن از جیب مردم درست نیست، مردم ما مستحق این هستند که ما در راه آنها قربانی شویم، مردم ما مستحق این نیستند که قربانی مطامع حزبی و سیاسی ما شوند، مردم ما شهید دادند که با گوشت 700 هزار تومانی زندگی کنند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

یک حقوقدان بین الملل در توئیتی نوشت: کسانی که به جلسه ظریف در کاشان یورش بردند، همان کسانی هستند که سفارت عربستان سعودی را آتش زدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت پیشه عنوان کرد: قالیباف کماکان سعی می کند که یک شخصیت مثبت را برای خود مدیریت کند و بیشتر از چالش ها پرهیز کند. یک حاشیه امنی را که در دعواهای بین کاندیدا ها شکل گرفته برای خودش ایجاد کرده و سعی می کند، چهره‌ای که باعث شکست های انتخاباتی گذشته شده را از خود دور کرده و بیشتر یک موضع ملایم را اتخاذ کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رحمن قهرمان‌پور، تحلیلگر انتخابات و سیاست خارجی در یادداشتی اختصاصی در «دنیای‌اقتصاد» پیش‌بینی کرد که طی هفته جاری با توجه به نوع عملکرد نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در سه مناظره گذشته رشد یک نامزد در نظرسنجی‌ها متوقف خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در فاصله یک هفته تا چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری، لزوم توجه ویژه دولت چهاردهم به مساله سیاست خارجی اهمیت زیادی دارد. عملکرد دولت آتی در سیاست خارجی مستقیما بر سطح سرمایه‌گذاری و رشد اقتصادی، فروش نفت، ارتباط با شرکا، بهبود گردشگری و جلوگیری از فرار سرمایه از کشور اثر خواهد گذاشت. با توجه به این نکته، مهم‌ترین راه افزایش سرمایه‌گذاری در کشور دسترسی به سرمایه خارجی است. بدون شک در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی دعوت اتحادیه اروپا برای برگزاری نشستی مشترک درباره میزان تعهدش به حقوق بشر را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی دعوت اتحادیه اروپا برای برگزاری نشستی مشترک درباره میزان تعهدش به حقوق بشر را رد کرد.