دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

هفته آینده انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار خواهد شد. در میان 6 نامزد تأیید صلاحیت شده، هر دو طیف اصول‌گرا و اصلاح طلب نماینده دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

صحبت‌های پزشکیان درباره حضور و استخدام فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد در دانشگاه‌های علوم پزشکی واکنش‌برانگیز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امشب 31 خردادماه 1403 دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با عنوان «خدمات‌رسانیِ عدالت‌محور دولت» و با اجرای مهدی خسروی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مجلس دوازدهم گفت: در سطح عمومی هم وقتی رفتارهای یک سویه و خارج از دایره انصاف، عدالت و حتی قانون با شعار پاسداشت همین موازین تحمیل می‌شود، به مرزهای طاقت و تحمل شهروندان فشار وارد می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت اظهار داشت که باور شهید رئیسی به توان داخلی، سبب افزایش فروش نفت کشور در دولت سیزدهم شد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی هشت دانشگاه اصلی تهران طی نامه‌ای در خصوص صحبت‌های اخیر آقای ظریف در نشست تخصصی انتخاباتی آقای پزشکیان از وی دعوت کردند تا در مناظره با کارشناسان در دانشگاه حاضر شود. متن نامه به شرح زیر است: سم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف وزیر سابق امورخارجه جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم جناب آقای ظریف با گذشت قریب به 9 سال...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعت 20 امشب 31 خردادماه 1403 دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با عنوان «خدمات‌رسانیِ عدالت‌محور دولت» و با اجرای مهدی خسروی برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره دوم درباره چالش های اقتصادی بحث می کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد مردمی انتخابات مصطفی پورمحمدی در احکامی جداگانه، مسئولان بخش‌های مختلف این ستاد را منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه گاردین نوشت: به نظر می رسد هدف از حضور ظریف به عنوان مشاور پزشکیان در یک میزگرد تلویزیونی، نمادی از این واقعیت باشد که در صورت پیروزی پزشکیان در انتخابات، رویکرد ایران به سیاست خارجی، از جمله نیاز به دستیابی به توافق در مورد برنامه هسته‌ای‌اش، چقدر می‌تواند تغییر کند. غرب به طور فزاینده ای نگران است که رهبران ایران به سمت تولید سلاح هسته ای بروند.

خبرگزاری تسنیم

مناظره اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز دوشنبه (28خرداد) با موضوع مسائل اقتصادی برگزار شد. آقایان خضریان و عطریانفر در قالب یک میزگرد انتخاباتی، عملکرد 6 کاندیدای حاضر در عرصه انتخابات در مناظره اول را مورد ارزیابی قرار دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف، زاکانی، جلیلی و قاضی زاده وعده های سینگینی در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری می دهند قالیباف، زاکانی، جلیلی و قاضی زاده وعده های سینگینی در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری می دهند به گزارش عرشه آنلاین، 4 کاندیدای حاضر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سابقه کاندیداتوری در ادوار گذشته را نیز دارند، کاندیداهایی که مسابقه وعده داده گذاشته اند و یکی بعد از دیگری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی نوشت: من نمی‌گویم که مشارکت در تهران باید 80 درصد باشد، ولی مشارکت زیر 50 درصد زنگ خطر است. هنگامی که به زیر 10 درصد برسد، آژیر خطر و حتی صور اسرافیل سیاست به صدا درآمده است. میزان مشارکت سیاسی نه تنها بازتابی از مشروعیت و مقبولیت است، بلکه اثرات مهمی در عملکرد دولت‌ها می‌گذارد. عباس عبدی در یادداشتی با عنوان «یک نکته هم با حکومت» نوشت: به نظر می‌رسد که ساختار سیاسی ایران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روند تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم حالا به برگزاری دومین دور از مناظرات تلویزیونی رسیده است؛ تنها چند ساعت به این مناظره مانده و جالب است بدانید که 6 نامزد رسیدن به کرسی ریاست جمهوری بر کدام کلیدواژه‌های پرتکرار در مناظره اول، بیشترین تاکید و تکرار را داشته‌اند. اقتصادنیوز در این گزارش از روش تحلیل محتوا، به بررسی فراوانی کلیدواژه‌ها در اظهارات 6 نامزد انتخابات ریاست...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد به بی سواد خطاب کردن فارغ التحصیلان این دانشگاه از سوی پزشکیان واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست ریاست جمهوری گفت: بگذارید هر کس هر چه می‌خواهد بگوید، اما واقعیت این است که ظرفیت فروش نفت کشور در زمان آغاز فعالیت دولت مردمی کمتر از 300 هزار بشکه در روز بود، اما شهید رئیسی با تشخیص دقیق و پیگیری مجدانه در مدت کمتر از یکسال و نیم این ظرفیت را به حدود 1 میلیون 800 هزار بشکه رساند و کشور را از تنگنای شدید منابع که با آن مواجه بود، نجات داد.