دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرنگار الجزیره در این باره اعلام کرد آژیرهای خطر در منطقه «ریعیم» در غلاف غزه به صدا درآمدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم الهدی بیان کرد: کرد: این خط و توصیه رهبری بود که ما نباید به غرب تکیه کنیم و به آن امیدوار باشیم. اینکه بعضی دوستان می‌گویند در مقام برهم زدن تحریم‌ها باید با غرب ارتباط برقرار کنیم، این امر با نظریات رهبری در دیپلماسی و امور بین الملل سازگار نیست. سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن دهه ولایت و جشن‌های این دهه اظهار کرد: از خدا می‌خواهیم این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر امور خارجه اردن به صورت تلفنی گفت‌وگو و رایزنی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: معیار و ملاک اصلی در انتخاب اصلح، انتخاب کسی است که مکتب حاج قاسم را ادامه می‌دهد نه کسی که در مقابل مقام ولایت و رهبری به عنوان یک اهرم قدرت قرار بگیرد

وب‌گاه خبر آنلاین

علم الهدی بیان کرد: کرد: این خط و توصیه رهبری بود که ما نباید به غرب تکیه کنیم و به آن امیدوار باشیم. اینکه بعضی دوستان می‌گویند در مقام برهم زدن تحریم‌ها باید با غرب ارتباط برقرار کنیم، این امر با نظریات رهبری در دیپلماسی و امور بین الملل سازگار نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارزار ظریف در حمایت از پزشکیان چیست؟ کارزار ظریف در حمایت از پزشکیان چیست؟ ظریف در سایت کارزار، کمپین تبلیغی را راه انداخته و از مردم تقاضای امضا و حمایت کرده است. در این کمپین آمده: من، محمدجواد ظریف به همراه امضاکنندگان این کارزار از دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنیم. ما می‌دانیم با ریاست جمهوری دکتر پزشکیان، اساس و هدف سیاست خارجی تأمین منافع ملی، تضمین امنیت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از دریچه نگاه اقتصاد سیاسی، کارکرد اصلی نظام‌های سیاسی مدرن آن است که فرصتی را برای جامعه فراهم می‌آورد تا با تدوین و اجرای تصمیم‌های الزام‌آور و کم‌وبیش موثر، مشکل تعارض منافع و خواست‌ها را حل‌وفصل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مناظره زنده تلویزیونی به بیان دیدگاه های خود برای حل مشکلات کشور پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه گرجستان گفت، این کشور به دنبال رسیدن به دو هدفش یعنی الحاق به ناتو و اتحادیه اروپاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گرجستان به دنبال رسیدن به دو هدفش یعنی الحاق به ناتو و اتحادیه اروپاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان جدا شدن سفره مردم از سفره برخی از نهادها را عامل کم توجهی به نظام سلامت عنوان کرد، قانون وجود دارد اما اجرا نمی شود. مردم زمانی ناراحت می شوند که بدانند مشکلات برای آن‌هاست و مسئولان برای خود سفره جدا دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل از دستیابی تی‌تی‌پی به سلاح‌های آمریکایی جامانده در افغانستان ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هفته آینده انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار خواهد شد. در میان 6 نامزد تأیید صلاحیت شده، هر دو طیف اصول‌گرا و اصلاح طلب نماینده دارند.