شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که تنش ها در خاورمیانه اوج گرفته، ناظران با لحاظ کردن بازی بازیگران منطقه و فرامنطقه ای تلاش دارند تا محاسبات حاکم را براساس منافع هرکدام از بازیگران دخلیل در بازی، بررسی و رصد کنند.

وب‌گاه گسترش

ثابت نگه داشتن نرخ ارز در تورم‌های بالا سیاستی قابل تداوم نیست. کنترل نرخ ارز از طریق سیاست‌گذاری چند بعدی معتبر و باورپذیر که باعث کاهش نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی شده و انتظارات تورمی را لنگر می‌کند، میسر می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنج صیاد ایرانی بازداشتی در کشور آفریقایی سیشل با پیگیری همه جانبه سفارت جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان ساختاری به دنبال «دنبال فشار همه‌جانبه» بوده و بر این باورند که شدت دادن به رادیکالیسم می‌تواند عامل گشایش شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت ایران در این پنج دهه تقریباً هیچ فعالیت کارآمدی در حوزه دیپلماسی آب نکرده است. ایران در واقع صبر کرده که طرف مقابل هر کاری دوست دارد انجام دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن روحانی گفت: در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، راه‌حل مشکلات کشور را مشارکت مردم در همه زمینه‌ها عنوان کرد و گفت: وقتی در مسائل اجتماعی و فرهنگی به نظر مردم اعتنا نمی‌کنیم، آن‌ها در مسائل اقتصادی و سیاسی حامی ما نخواهند بود. باید مشارکت واقعی در همه...

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی رمز توفیق برجام را حمایت 80 درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد 80 درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به ایران می‌آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این مورخ از سال 1984 میلادی نتیجه تمام انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده را به درستی پیش بینی کرده است. فرارو: پروفسور "آلن لیچمن" مورخ حوزه تاریخ سیاسی امریکا به مدت چهار دهه در پیش بینی انتخابات امریکا تحلیل های درست و دقیقی را ارائه کرده است. لیچمن می گوید تکنیکی که به کار می برد به او این امکان را می دهد تا نتیجه آرای رای دهندگان را پیش بینی کند. این مورخ از سال 1984 میلادی نتیجه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چین و ایالات متحده در کمک به کشورهای خاورمیانه برای به عهده گرفتن مسئولیت امنیت منطقه منافع مشترک دارند.

وب‌گاه الف

«انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی که برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.