سه‌شنبه 29 خرداد 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

به نظر می‌رسد زاکانی و قاضی زاده هاشمی دو نامزدی هستند که قرار است در روزهای آخر انتخابات به نفع قالیباف یا جلیلی کنار بکشند. زاکانی خودش، خودش را بسیار جدی می‌گیرد و فکر می‌کند او می‌تواند جایگزین رئیسی شود اما اصول‌گرایان به این فکر می کنند که زاکانی فقط برای مناظره‌ها خوب است، نه ریاست جمهوری.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قطر به‌عنوان یک واسطه بی‌طرف (حتی ناموفق) اهمیت سیاسی خود را در منطقه به عاریت گرفته است؛ نقشی که از لحاظ تاریخی به دیگر بازیگران منطقه‌ای بزرگ‌تر تعلق داشت. به‌عنوان‌مثال، از نظر تاریخی، عربستان سعودی نقش مهمی در درگیری‌های خاورمیانه ایفا کرده است. با این حال، با توجه به اینکه عربستان سعودی در لبنان بی‌طرف تلقی نمی‌شود، خطیب نتیجه می‌گیرد: «بنابراین قطر خلأ [در] روابط بین‌المللی عرب...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

روز 22 خرداد برنامه‌های تبلیغاتی آقایان سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف از طریق تلویزیون پخش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که خاورمیانه به واسطه تشدید تنش ها میان اسرائیل و حماس روی بشکه باروت قرار گرفته، گروهی از ناظران با اشاره به قابلیت های جغرافیایی این منطقه از خیز اروپا برای مانور در این منطقه ژئواستراتژیک و ژئوپلتیک خبر می دهند.

وب‌گاه الف

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جمع ایرانیان مقیم قطر با تبیین و تشریح مقوله دیپلماسی عمومی و نقشی که هر یک از اتباع ایرانی در کشور میزبان می‌توانند ایفا کنند گفت: هر کدام از شما ایرانیان گرانقدر که در کشورهای خارجی سکونت و اقامت دارید می‌توانید سفیرانی ممتاز برای ایران اسلامی باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضائیه در دیدار با ایرانیان مقیم قطر گفت: ایرانیان خارج کشور با فرهنگ ارتباطی خود می‌توانند منشا ورود و سرمایه‌گذاری خارجی‌ها در داخل ایران برای پیشرفت و کسب سود بیشتر باشند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در جمع ایرانیان مقیم قطر گفت: ایران و قطر از ظرفیت‌ها و استعدادهای بالایی برای توسعه مناسبات و مراودات در حوزه‌های مختلف برخوردارند و قطعاً از این ظرفیت‌ها و استعدادها می‌توان در راستای رفع مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی استفاده کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولیانوف درباره انتقاد وی از تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام گفت: زمانی که حوزه بین‌المللی اقدامی انجام می‌دهد اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که چرا؟ کاری که انجام می‌دهیم چه معنایی دارد؟ این موردی که شما می‌گویید ما هیچ پاسخ منطقی برای این سوالات نداریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سفر به قطر در راستای توسعه دیپلماسی قضایی، در جمع ایرانیان مقیم این کشور حاضر شد و از نزدیک به استماع مسائل، دغدغه‌ها و نقطه‌نظرات آنها پرداخت. رئیس قوه قضائیه در جریان این نشست، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی رییس جمهور شهید در دوران ریاست...

وب‌گاه خبر آنلاین

کشور قطر در قضیه غزه خوب ظاهر شد و تلاش‌های مساعدی را در جهت شکستن محاصره ظالمانه مردم غزه و توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه این مردم به کار بست؛ همانطور که همگان مستحضر هستند راهبرد اصلی و اساسی و غیر قابل تغییر جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت از مردم فلسطین می‌باشد؛ فلذا ایران و قطر در این حوزه می‌توانند با تشریک مساعی در جهت منافع مردم فلسطین و منافع مردم منطقه منشأ اثر باشند

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با توجه به این مشکلات و اولویت‌های فعلی در کشور، من آقای پزشکیان را در این قسمت‌ها فرد لایق می‌دانم؛ چون انسانی است که هم با کارشناسان و کاربلدان ارتباط دارد و هم تجربیات خوبی در کار اجرا دارد.

وب‌گاه فرارو

خطر بزرگی که کشور را تهدید می‌کند مواضع خصمانه کشورهائی که طی بیش از 4 دهه، شعار نابودی آنان سر داده می‌شود نیست، بلکه ناپایداری اقتصادی است که از درون کشور را به تحلیل می‌برد. رفتار دولت آینده در قبال این خطر بزرگ چگونه است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان ساختاری و رادیکال تلاش دارند تا مدیریت رفتاری و کمپین انتخاباتی پزشکیان را بر عهده گرفته و عملا آن را ذیل هسته سخت جبهه اصلاحات تعریف کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که ایران خود را برای انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام آماده می‌کند، نشریه‌های غربی در باب رویکرد دستگاه دیپلماسی کشورمان در دوران جانشین شهید ابراهیم رئیسی گمانه زنی هایی را مطرح می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: هنر مردم بیرون کشیدن فرصت‌ها از دل تهدیدها در 45 سال گذشته است.