شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه گسترش

فقر؛ واژه‌ای است ناخوشایند که مدت‌هاست نمود آن در جامعه مشاهده می‌شود. زمانی این واژه از نظر بسیاری از اقشار جامعه بعید و دور از وقوع بود، اما اکنون کافی است با همین حقوق‌های به‌اصطلاح «بخور و نمیر» سری به یکی از فروشگاه‌های شهر بزنید یا حتی مسافت کمتری را طی کنید و به سوپرمارکت محله خود بروید تا فقر و پیامدهای آن را تاحدودی درک کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معراجی گفت: نباید این تظاهرات و ضدیت با اقدامات اسرائیل را صرفا مربوط به داشجوبان بدانیم، آنچه واضح است اینکه تشکل یافتگی این دانشجویان یک ویژگی خاص است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس سیاسی گفت: اندیشکده‌های مهم در اروپا و آمریکا در برابر این سوال قرار گرفته‌اند که چرا باید در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت کنیم؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به روند انزوای رژیم جعلی صهیونیستی خواهیم پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران در گزارشی مفصل علیه مرکز پژوهش های مجلس یازدهم، آن را به باد انتقاد گرفته است. این رسانه همچنین به گفتگوی ساردویی با خبرگزاری خبرآنلاین واکنشی تند نشان داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که بسیاری از ناظران از مانور چین در حیاط خلوت آمریکا می گفتند، تنش های اخیر در منطقه، منافع واشنگتن و پکن را تحت تاثیر قرار داده؛ دو بازیگری که با توسل به رویکردهای متفاوت در صدد تحقق منافع خودشان هستند، حالا رقبا در سایه تلاش دارند تا با هم صدایی ثبات نسبی را به منطقه بازگردانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با آقای «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفتگو کرد. دکتر امیرعبداللهیان توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست. وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نقطه قوت سپاه این است که کشور‌های غربی آن را تحریم می‌کنند و این امر سلامت کار سپاه را می‌رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ترامپ که به سیاست خشن ضد ایرانی متمایل شده بود، توافق هسته‌ای را که باراک اوباما سلف او با تهران امضا کرده بود، نابود کرد. جو بایدن ضمن اعتراف به اشتباه، اما در اصلاح آن کاملا شکست خورده است، در عوض با اصرار بر بهبودهای غیرواقعی توافق، فرصت را از دست داده است. اگر جنگ سرد در خاورمیانه بین آمریکا، اسرائیل و ایران داغ شود، همه امیدها از بین خواهد رفت.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر کویت در نخستین سفر خود به مصر پس از تصدی منصب امیری، فردا به مصر خواهد رفت.

خبرگزاری دانشجو

وزیر خارجه در پیامی به همایش روز ملی خلیج فارس نوشت: بزرگداشت این روز مهم، در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان به شمار می‌آید، لذا این روز بزرگ را به حضار محترم و همه ایرانیان تبریک می‌گویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تاثیر تنش‌های سیاسی بین کشورها بر هر اقتصادی دو تاثیر آنی و درازمدت دارد. بررسی خسارت طولانی‌مدت اقتصادی ناشی از تنش بین ایران و اسرائیل چندان ساده نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه در پیامی به همایش روز ملی خلیج فارس نوشت: بزرگداشت این روز مهم، در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان به شمار می‌آید، لذا این روز بزرگ را به حضار محترم و همه ایرانیان تبریک می‌گویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالرضا رحمانی فضلی، تاکید می کند: اگر در کشور بستر و فضای باثبات در حوزه اقتصادی، سیاست داخلی، سیاست خارجی و مشارکت مردم نداشته باشید، نمی‌توانید کاری انجام دهید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز - دوشنبه - اعلام کرد که انتظار می‌رود چندین کشور عضو این اتحادیه تا پایان ماه می، کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.