شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون در ارتباط با حوادث منطقه از جمله حوادث تروریستی لبنان با حضور وزیر اطلاعات فرماندهان و مدیرانی از سپاه پاسداران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: اگر قبل از انتخابات موردی به عنوان خط‌مشی اقتصادی توسط بخشی از تشکیلات گروهی که در حوزه اقتصاد متمرکز هستند منتشر شده بود، پزشکیان نمی‌توانست جلیلی زیرسوال ببرد. اما درنهایت او را زیرسوال برد، خدشه وارد کرد و جلیلی هم نتوانست ادعا کند و از طرف ناظران صرفاً یک ادعا محسوب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بخشایش اردستانی با بیان این که ایران حتما در خرید پیجرهای حزب‌الله دخالت داشته، چون به هر حال یکی از این پیجرها دست سفیر ایران در لبنان بوده است، گفت: براساس اطلاعاتی که از برخی نیروهای اطلاعاتی و نظامی گرفته‌ایم، شهید رئیسی نیز از یک پیجر استفاده می‌کرد که البته شاید نوع آن با پیجری که دست نیروهای حزب‌الله بود، تفاوت داشت.

وب‌گاه الف

متن طرح الزام دولت به تروریستی اعلام‌کردن ارتش و نیروهای مسلح و امنیتی وابسته به دولت کانادا منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون در ارتباط با حوادث منطقه از جمله حوادث تروریستی لبنان با حضور وزیر اطلاعات فرماندهان و مدیرانی از سپاه پاسداران خبر داد.

وب‌گاه الف

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سفر رئیس‌جمهور به نیویورک تلاش دشمن را در ارتباط با انزوای جمهوری اسلامی ایران خنثی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

یک مقام ارشد آمریکایی فاش کرد که کاخ سفید ممکن است تحریم‌های جدیدی را علیه بخش انرژی روسیه اعمال کند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فردا با حضور وزیر اطلاعات و مسئولانی از سپاه پاسداران و وزارت امور خارجه، ابعاد حادثه تروریستی در لبنان بررسی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یوسف پزشکیان با انتشار توییتی اخبار مربوط به سفر خود به نیویورک را تکذیب کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از اینکه دولت کانادا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست اعلام کرد در پاسخ به این اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش و نیرو‌های مسلح و امنیتی وابسته به دولت کانادا را تدوین کردند. طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش و نیرو‌های مسلح و امنیتی وابسته به دولت کانادا در جلسه علنی روز (یکشنبه سوم...

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین جابری انصاری که امروز سکان مدیریت ایرنا را به دست گرفت پیش‌ازاین در قامت دیپلمات شناخته شده بود و در وزارت خارجه سمت داشته است.

خبرگزاری تسنیم

متن طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش و نیروهای مسلح و امنیتی وابسته به دولت کانادا منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین جابر انصاری با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرعامل ایرنا منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

دولت چهاردهم اعلام کرده که برنامه‌ی هفتم توسعه را سیاست اصلی حرکت خود می‌داند؛ تأکید رئیس‌جمهور و اعضای عالی قوه مجریه بر هماهنگی و اجرای این برنامه است. در این گزارش به اقدامات دولت در این زمینه پرداخته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله گران معتقدند رشد اونس طلا به تضعیف قیمت دلار در سطح جهانی منجر شد؛ موضوعی که در پی آن دلار در بازار تهران در کف 59 هزار تومان قرار گرفت و باید دید در معاملات امروز چه سرنوشتی را دنبال خواهد کرد.