شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

وزیر حمل و نقل ونزوئلا با وزیر دفاع و رئیس بخش ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان گسترش تعامل و روابط با همه کشورهای دنیا بر اساس احترام متقابل را محور حرکت دولت چهاردهم در حوزه سیاست خارجی عنوان کرد و گفت: با هیچ کشوری دعوا نداریم و بنای ما گسترش روابط بر اساس احترام متقابل است، اما قطعا حرف زور را نیز نخواهیم پذیرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان گسترش تعامل و روابط با همه کشورهای دنیا بر اساس احترام متقابل را محور حرکت دولت چهاردهم در حوزه سیاست خارجی عنوان کرد و گفت: با هیچ کشوری دعوا نداریم و بنای ما گسترش روابط بر اساس احترام متقابل است، اما قطعا حرف زور را نیز نخواهیم پذیرفت.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهوری اسلامی ایران گسترش تعامل و روابط با همه کشورهای دنیا بر اساس احترام متقابل را محور حرکت دولت چهاردهم در حوزه سیاست خارجی عنوان کرد و گفت: با هیچ کشوری دعوا نداریم و بنای ما گسترش روابط بر اساس احترام متقابل است، اما قطعا حرف زور را نیز نخواهیم پذیرفت.

خبرگزاری دانشجو

وزیر دفاع گفت: تغییر دولت‌ها هیچ تغییری در سیاست و رویکرد کلان جمهوری اسلامی ایران نسبت به ونزوئلا ایجاد نمی‌کند و بطور حتم جمهوری اسلامی ایران با تمام توان خود از دولت مشروع و قانونی جناب آقای مادورو همانند گذشته حمایت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گسترش تعامل و روابط با همه کشورهای دنیا بر اساس احترام متقابل را محور حرکت دولت چهاردهم در حوزه سیاست خارجی عنوان کرد و گفت: با هیچ کشوری دعوا نداریم و بنای ما گسترش روابط بر اساس احترام متقابل است، اما قطعا حرف زور را نیز نخواهیم پذیرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه در دیدار جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن تبیین رویکرد و گفتمان دولت چهاردهم، وفاق ملی، وحدت و انسجام در سیاست داخلی را زمینه‌ساز موفقیت در سیاست خارجی عنوان کرد و گفت: معتقدیم نجات کشور در گرو وفاق و رسیدن به نگاه و زبان مشترک برای حل مسائل است و این موضوع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق تحلیل‌های صورت گرفته توسط رویترز و به گفته منابع نزدیک به وزارت اقتصادی آلمان این کشور ارسال سلاح به اسرائیل را متوقف کرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: با هیچ کشوری دعوا نداریم و بنای ما گسترش روابط بر اساس احترام متقابل است، اما قطعاً حرف زور را نیز نخواهیم پذیرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمام توان خود از دولت مشروع و قانونی جناب آقای مادورو همانند گذشته حمایت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر دفاع گفت: تغییر دولتها هیچ تغییری در سیاست و رویکرد کلان جمهوری اسلامی ایران نسبت به ونزوئلا ایجاد نمی‌کند و بطور حتم جمهوری اسلامی ایران با تمام توان خود از دولت مشروع و قانونی جناب آقای مادورو همانند گذشته حمایت می‌کند.

وب‌گاه فرارو

مساله وفاق ملی، فراتر از این چیزی است که مطرح می‌شود. آقای پزشکیان باید برود با رهبری، مجلس، قوه قضاییه، سپاه، اطلاعات و نهاد‌های مختلف رایزنی کند. بالاخره مشکلات بزرگی در کشور هست که ایشان قول داده آن‌ها را در دوره ریاست‌جمهوری‌اش به جایی برساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به انفجار پیجرها در لبنان، گفت: پیش از این مقام معظم رهبری هشدار داده بود که ما نمی‌توانیم به اینها اطمینان کنیم چون ممکن است چیزهایی به ما فروخته اما سر بزنگاه از آن وسایل سوءاستفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزهای اخیر، واکنش صریح و جسورانه مجری شبکه افق در برابر اظهارات مجری تلویزیون باکو به یک موضوع داغ رسانه‌ای تبدیل شده است.