دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از پایان جنگ قره باغ؛ معادلات امنیتی این جغرافیا برهم خورده و همین گزاره موجب شده تا گروهی از ناظران از شکل گیری رقابتی پنهان بگویند؛ رقابت حول جغرافیای زنگزور. هرچند در این میان مولفه‌های دیگری هچون نفوذ اسرائیل در آذربایجان و جاه طلبی‌های ترکیه نیز قادر است نظم حاکم را پیچیده‌تر کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اندیشکده آمریکایی کوئینسی ابراز امیدواری کرد نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات ایران پیروز شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در اولین برنامه تلویزیونی امروز سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه میزگرد سیاسی گفت: نیاز نیست تنگه هرمز را به صورت نظامی ببندید. سیاست خارجی باید مبتنی بر یک آهنگ حرکت کند. ما باید واقعیت را از مسائل رمانتیک جدا کنیم. مزیت نسبی ما نفت و گاز است، نه تنها نباید نفت فروخت بلکه باید وارد کرد تا به فرآورده تبدیل شود. لازمه رشد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدا و سیما در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری از سبک و سیاق جدیدی ازمناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی رونمایی کرده است. دراین سبک جدید با عنوان میزگرد برای نخستین‌بار هر نامزد می‌تواند با 2مشاور خود شرکت کند. در سوی مقابل نیز سه کارشناس با تفکرات مختلف در مقابل نامزدها می‌نشینند و سوال‌های خود را با نامزد انتخابات در میان می‌گذارند. سبکی تازه که تاکنون بازخوردهای مثبتی داشته...

وب‌گاه خبر آنلاین

در بیانیه مجمع نمایندگان ادوار مجلس آمده است: کاندیداتوری مسعود پزشکیان می تواند فرصتی برای مردم در جهت نشان دادن قدرت ملی و تقویت جامعه مدنی در برابر حاکمیت یکدست تمامیت خواهان باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دوگانه قالیباف جلیلی در روز‌های آتی جدی‌تر می‌شود، دوگانه قالیباف جلیلی در روز‌های آتی جدی‌تر می‌شود، چون هردوی آن‌ها در مناظره‌ها زیر ضرب رقبا خواهند بود. پورمحمدی می‌تواند هردوی آن‌ها را به چالش بکشد. زاکانی هم ظرفیت تخریب قالیباف به نفع جلیلی را دارد. قاضی زاده در این وسط توی بازی نخواهد بود و قطعا به نفع یکی از آن‌ها و ترجیحا جلیلی کنار می‌رود. با نزدیک شدن به مناظره‌های تلویزیونی...

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه اردبیل عنوان کرد: مردم به کسی رای بدهند که دروغ نگوید، وقتی یک نامزد وعده‌ای می‌دهد که قابل عملیاتی نیست، او از حالا به خاطر ریاست دروغ می‌گوید، در حالی که همه خلاف‌ها در اتاقی جمع شده که کلید آن دروغ است و متاسفانه باز بعضی از نامزدها وعده‌هایی می‌دهند که از اکنون معلوم است به هیچ وجه اشرافی به موضوع ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت پیشه گفت: واقعیت این است که آنچه در دوران دولت گذشته و دوران مسئولیت افرادی مانند آقای جلیلی در سیاست خارجی شکل گرفت، نه تنها قابل دفاع نیست بلکه باید در صفحات سیاه تاریخ ایران نوشته شود که چگونه فرصت‌ها تبدیل به تهدید شد و در شرایطی که کشور می‌توانست مشکلات خودش را حل کند، گرفتار تحریم‌ها شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه با افت 5500 واحدی کار را تمام کرد تا سومین هفته خرداد ماه نیز بازار بازدهی منفی را ثبت کرده باشد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار سهام در جریان معاملات روز چهارشنبه با افت 5500 واحدی کار را تمام کرد تا سومین هفته خرداد ماه نیز بازار بازدهی منفی را ثبت کرده باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مردم در انتخابات پیش رو به وعده های دروغ و کذب رای ندهند و ادبیات فحاشی در انتخابات را پس بزنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مردم در انتخابات پیش رو به وعده های دروغ و کذب رای ندهند و ادبیات فحاشی در انتخابات را پس بزنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلیلی گفت: 10 سال پیش یک عده می‌گفتند روش ما درست نیست؛ نتیجه کار آن‌ها این شد که دلار 2500 تومانی 30 هزار تومان شد. جلیلی گفت: 10 سال پیش یک عده می‌گفتند روش ما درست نیست؛ نتیجه کار آن‌ها این شد که دلار 2500 تومانی 30 هزار تومان شد. نتیجه کار کسانی که به ما انتقاد داشتند و می‌گفتند باید کاری کنیم که هم چرخ اقتصاد بچرخد هم چرخ سانتریفیوژها این شد که صادرات به ونزوئلا قطع شد؛ با برخی...

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید جلیلی با انتقاد تکراری از برجام گفت: دوستان می گفتند ما توافق کردیم و طرف مقابل 15 بار نوشت که ایران به توافق عمل کرده است، چی شد؟ از توافق خارج شدند.