دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میزگرد سیاسی با حضور علیرضا زاکانی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شبکه سه سیما آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره سیاست خارجی ایران گفت: محدودیتی برای ارتباط حتی با عربستان وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با دستیار ویژه رئیس‌جمهور روسیه روند عملیات اجرایی خط ریلی رشت - آستارا بین ایران و روسیه را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بگفته کوچک زاده، نماینده نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه "پاستورشماره 14" با یکدیگر به مناظره می پردازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحریم‌های اعمال شده علیه ایران چه فرصت‌هایی را سوزانده و اقتصاد ایران از ناحیه تحریم ها چه میزان به لحاظ درآمدی ضرر کرده است؟ ارزیابی‌ها نشان می‌دهد علاوه بر تاثیر تحریم بر مناسبات تجاری، پولی و بانکی و... ایران با خسارت مالی بسیاری روبرو شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: دولت آقای رئیسی بسترهای زیادی برای تعامل خارجی ایجاد کرد؛ درک درست از دنیا این است که قدرت و ثروت از غرب به شرق در حال حرکت است و خود آمریکایی‌ها به این اذعان دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید امیرعبداللهیان یک شخصیت بسیار جذاب و معیار و الگو داشت که قابلیت تکثیر در وجود و شخصیت کسانی که می خواهند در آینده سکاندار سیاست خارجی باشند داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید امیرعبداللهیان یک شخصیت بسیار جذاب و معیار و الگو داشت که قابلیت تکثیر در وجود و شخصیت کسانی که می خواهند در آینده سکاندار سیاست خارجی باشند داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با سید حسن خمینی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدحسن خمینی در دیدار با پزشکیان گفت: در دهه 60 توان کارشناسی کشور به مراتب کمتر از اکنون بود اما مشکلات را بهتر حل می‌کردیم چون به تعبیر امام «همه با هم» بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در قم دیدار و گفت و گو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه میزگرد سیاسی با اشاره به اقدامات دولت متبوع خود در عرصه سیاست خارجی، گفت: امید دارم که امروز نکات مهمی را در حوزه سیاست خارجی مبتنی بر دیپلماسی منزلت طلبانه در راستای ارتقا جایگاه ایران در سطح جهانی را دنبال کنیم. وی ادامه داد: سیاست خارجی برای ما مهم است چرا که انقلاب اسلامی پیام جدیدی را برای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحریم‌های اعمال شده علیه ایران چه فرصت‌هایی را سوزانده و اقتصاد ایران از ناحیه تحریم ها چه میزان به لحاظ درآمدی ضرر کرده است؟ ارزیابی‌ها نشان می‌دهد علاوه بر تاثیر تحریم بر مناسبات تجاری، پولی و بانکی، ایران با خسارت مالی بسیاری روبرو شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه با اشاره به ویژگی‌های وزیر شهید گفت: موقعیت و مقام آمیرعبداللهیان را تغییر نمی‌داد.