دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

میانگین تورم در دولت های گذشته بین 15 تا 29 درصد بوده و مطابق نظرسنجی‌ها توانایی مهار تورم توسط دولت آینده برای رای‌دهندگان از اولویت‌های اصلی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز پنجشنبه، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر پزشکیان در دولت خاتمی وزیر بهداشت بوده آل‌اسحاق هم در دولت هاشمی رفسنجانی وزیر بازرگانی بوده و دانش‌جعفری نیز در دولت اول احمدی‌نژاد وزیر اقتصاد. یکی قبل از پزشکیان جامه وزارت پوشید و دیگری بعد از او. دانش‌جعفری البته پیوند خود با احمدی‌نژاد را زود گسست.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از عادی‌سازی روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان بسیاری از کارشناسان معتقد بودند این رویداد سرآغازی برای موج عادی‌سازی روابط تهران و دیگر کشورها ازجمله مصر و بحرین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه پنجشنبه 24 خرداد ماه، در میزگرد تخصصی اقتصادی شبکه یک در بیست دقیقه ابتدایی سخنان خود در رابطه با دیدگاه‌های اقتصادی خود اظهار داشت: دیدگاه اعتقادی من نسبت به وضعیت موجود و جایی که باید برویم و روشی که باید به آنجا برویم و دلیل نرسیدن به آن مطرح می‌کنم. وی عنوان کرد: حضرت علی (ع) از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان درباره قیمت بنزین گفت: نباید مثل دفعه قبل شب تصمیم بگیریم و آن وضعیت ایجاد شود. من نمی‌توانم نظر کارشناسی بدهم بلکه کارشناسان می‌نشینند و نظر می‌دهند و هر تصمیمی بخواهند بگیرند باید به گونه‌ای باشد که مردم شرمنده خانواده‌شان نشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در کنار کاهش سرعت رشد اقتصادی، اعتماد به نفس چین در داخل و خارج فرو پاشیده است. داده‌های کمی بسیار تکان دهنده و نشان دهنده افت ناگهانی اعتماد به نفس مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

نگاهی به تحولات اجتماعی و سیاسی از مشروطه تاکنون این دریافت را ایجاد می کند که برای ایرانیان، ملیت، دیانت و پیشرفت در بستر عدالت و آزادی همواره محوریت داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید تمرکز فوق‌العاده‌ای برای افزایش توان ملی در قدرت نرم و سخت داشته باشیم و از هوشمندی و برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه بهره ببریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هشت وزیر خارجه اتحادیه اروپا در نامه‌ای به جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، از این نهاد خواستند دیپلمات‌های روسی را از تردد آزادانه در این اتحادیه منع کند.