دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه میزگرد سیاسی با اشاره به اقدامات دولت متبوع خود در عرصه سیاست خارجی، گفت: امید دارم که امروز نکات مهمی را در حوزه سیاست خارجی مبتنی بر دیپلماسی منزلت طلبانه در راستای ارتقا جایگاه ایران در سطح جهانی را دنبال کنیم. وی ادامه داد: سیاست خارجی برای ما مهم است چرا که انقلاب اسلامی پیام جدیدی را برای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحریم‌های اعمال شده علیه ایران چه فرصت‌هایی را سوزانده و اقتصاد ایران از ناحیه تحریم ها چه میزان به لحاظ درآمدی ضرر کرده است؟ ارزیابی‌ها نشان می‌دهد علاوه بر تاثیر تحریم بر مناسبات تجاری، پولی و بانکی، ایران با خسارت مالی بسیاری روبرو شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه با اشاره به ویژگی‌های وزیر شهید گفت: موقعیت و مقام آمیرعبداللهیان را تغییر نمی‌داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حشمت الله فلاحت پیشه به جماران گفت: من معتقد هستم در این دور از انتخابات مردم با یک مقوله شکست خورده مواجه‌اند و آن ادعای بی ارتباط بودن زندگی مردم با تحریم، ادعای بی ارتباطی سفره مردم با تحریم، مردم در شرایطی در فضای انتخاباتی جدید قرار گرفته‌اند که این ادعا ابطال شده ومردم می دانند که این موضوع فقط به سود کاسبان تحریم و به ضرر ملت تمام خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه گفت: شخصیت جناب امیرعبداللهیان یک شخصیت جامع‌الاطراف و کامل بود. یک شخصیت جذاب، معیار بود و الگویی با قابلیت تکثیر بود در وجود و شخصیت کسانی را که می‌خواهند در آینده هدایت‌گر و سکان‌دار عرصه دیپلماسی کشور باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به نظرم آقای پزشکیان هم به لحاظ سابقه، تجربه و مواضع و هم به لحاظ انگیزه، سلامتی و پاکدستی، الان بهترین گزینه‌ای است که می‌شود به او امیدوار باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: فکر می‌کنم، اگر رقابت خیلی جدی شود علیرغم اختلافات جدی که بین قالیباف و جلیلی هست، به نظرم یا به جلیلی توصیه خواهد شد یا احتمالاً به نفع قالیباف ممکن است کنار برود، هر چند که با کنار رفتن جلیلی (اگر چنین اتفاق بیفتد)، همه آرای او به سبد آقای قالیباف ریخته نخواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که دخالت در امور شخصی مردم پررنگ‌ترین بن‌بست پیش‌روی پزشکیان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشکیان هدف خود از حضور در انتخابات ریاست جمهوری را «اصلاح» بر مبنای اصول «حق و عدالت» عنوان کرد و گفت: من نمی‌بینم در دعواهای ما در دولت و مجلس، خدمت به مردم اصل باشد. مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در قم دیدار و گفت و گو کرد. پزشکیان هدف خود از حضور در انتخابات ریاست جمهوری را «اصلاح» بر مبنای اصول «حق و عدالت» عنوان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه با اشاره به ویژگی‌های وزیر شهید گفت: موقعیت و مقام امیرعبداللهیان را تغییر نمی‌داد. وی ادامه داد: شهید امیرعبداللهیان یک شخصیت بسیار جذاب و معیار و الگو داشت که قابلیت تکثیر در وجود و شخصیت کسانی که می‌خواهند در آینده سکاندار سیاست خارجی باشند داشت. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه عظمت و بزرگی یک کشور به عظمت شخصیت‌هایی...

خبرگزاری تسنیم

مدیر رادیو گفت‌وگو ازشروع مناظره بین نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در رادیو تحت عنوان برنامه «پاستور شماره 14» خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هفته اول تبلیغات بدون چالش جدی در تبلیغات تلویزیونی سپری شد، گویا کاندیداها درحال گرم کردن خود تا برگزاری اولین مناظره انتخاباتی در روز دوشنبه هستند.