دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی اخبار حکایت از آن دارد که اصلاح طلبان در گفتگوهای درونی خود به انتقاد از طیف رادیکال جبهه اصلاحات پرداخته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: همانطور که در حوزه دفاعی توانسته‌ایم در یک قدرت بالای بازدارندگی فعال در منطقه و جهان باشیم که همه کشورها حسرت این قدرت ما را می‌خورند، می‌توان این تجربه را در عرصه پیشرفت همه جانبه تکرار کرده و در این مسیر با هم گام برداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعت برگزاری مناظره پنجم و آخر انتخاباتی در صدا و سیما تغییر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از انحلال پارلمان کویت، گمانه زنی ها درباره چرایی این اقدام افزایش یافت. با این حال امروز بسیاری از ناظران با اشاره به انتخاب ولیعهد تازه، براین باورند که این شیخ نشین کوچک در بعد داخلی به دنبال اجرایی کردن طرح های ابتکاری و در بعد خارجی برای تقویت روابطش با کشورهای حاشیه خلیج فارس بستر سازی می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید زمینه وحدت را تا رسیدن به قبل 8 تیر فراهم کنیم، گفت: درست است که الان رقابت بین نامزد‌ها وجود دارد که طبیعی است، ولی از همه همکاران و هواداران خواهش می‌کنم اخلاق را تحت هر شرایطی حفظ کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید رئیسی به بودن همه اعتقاد داشتند می‌گفتند مدیران دولت قبل باشند. کسی که شهید رئیسی را اذیت کرده است و وقتی دعوت به همکاری شد نیامد الان می‌گوید می‌خواهم ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشم. کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید رئیسی به بودن همه اعتقاد داشتند می‌گفتند مدیران دولت قبل باشند. کسی که شهید رئیسی را اذیت کرده است و وقتی دعوت به همکاری...

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم باید یک تصمیم بزرگ، دقیق و مطمئن بگیرند. باید تصمیم گرفته شود که خدای ناکرده مسیری طی نشود که مجددا به دهه 90 برگردیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در نشست با فعالان ستادی خود، اظهار داشت: یک پیمان با شما اعضای ستاد و تمام مردم می‌بندم و عرض می‌کنم باید کار برای خدا، کشور، انقلاب، امام، شهدا و رهبری باشد و برای همین پای در این رقابت گذاشتم و به حول قوه الهی اگر عنایت خدا بر این بود و اعتماد مردم باعث شد که من خدمتگذار ملت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، رضا کوچک زاده دبیر ستاد انتخابات معاونت صدا و مدیر شبکه رادیویی گفتگو ضمن اعلام این خبر که مناظره میان نمایندگان نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری دولت چهاردهم از امروز 26 خرداد آغاز خواهد شد، گفت: برنامه «پاستور شماره 14» در نظر دارد متناسب با رسالت هر شبکه رادیویی، مناظره‌ای تخصصی را میان نمایندگان نامزد‌های انتخابات...

خبرگزاری تسنیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دهه 90 رشد اقتصادی در کشور کمتر از 1 درصد و رشد نقدینگی بیشتر از 26 درصد بود که نشان دهنده وضع وخیم اقتصاد کشور است و مجلس یازدهم و دولت سیزدهم مسیر را تغییر دادند تا اتفاقات خوب در کشور بیفتد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من با برادرم هم مثل برجام قرارداد نمی‌بندم.

وب‌گاه مشرق نیوز

علیرضا زاکانی: انقلاب اسلامی یک پیام جدیدی برای جهان داشت. سیاست خارجی به خاطر جغرافیای سیاسی کشور و اهمیت غرب آسیا برای ما اهمیت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سیاست خارجی ایده‌محور مبتنی بر منزلت‌طلبانه را در دستور کار دارم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه قالیباف و جلیلی کاندیدای اصلی اصولگرایان خواهند بود، گفت: آنکه کدام کنار خواهند رفت را نمی‌دانم ولی پیمایش‌ها نشان می‌دهد که دو نفر از کاندیداهایی وضعیت بهتری دارند قالیباف و جلیلی هستند.