دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری: در یک زمانی در برخی کشورهای اروپایی سفارت‌های ایران تعداد زیادی کارمند داشت برخی کشورها که فرصت‌های خوبی برای صادرات کالا و خدمات داشتیم اصلا سفارت نداشتیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درخصوص دلیل عدم حضور سرپرست ریاست جمهوری در انتخابات اظهار داشت: این تصمیم شخصی افراد است که با توجه به وضعیت خود و شرایط در عرصه انتخابات وارد شوند یا خیر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز جمعه 25 خرداد با حضور در برنامه «میزگرد سیاسی» شبکه سه سیما، به سوالات پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور سعید جلیلی در برنامه میزگرد سیاسی به نوعی اعلام موضع کرد که دستاوردهای دولت رئیسی را به عنوان نوع تبلیغ برای جلیلی در نظر گرفته شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید جلیلی: بحث‌های زیادی در خصوص اینکه چگونه سیاست خارجی را در اقتصاد و معیشت بیاوریم داشته‌ایم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید جلیلی: در 4 سال آینده باید بدانیم که امروز در چه نقطه‌ای هستیم و در سال‌های آینده ما چه نقشی می‌توانیم داشته باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شعار ما «یک جهان فرصت و یک ایران جهش» است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درخصوص دلیل عدم حضور سرپرست ریاست جمهوری در انتخابات اظهار داشت: این تصمیم شخصی افراد است که با توجه به وضعیت خود و شرایط و ضوابط ریاست جمهوری، در عرصه انتخابات وارد شوند یا خیر.

خبرگزاری میزان

سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه میزگرد شبکه 3 سیما حضور پیدا کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس سیاست خارجی در توئیتی نوشت: منظور جلیلی از اینکه گفت می توانیم سالانه از تنگه هرمز 10 میلیارد دلار درآمد داشته باشیم، چه بود؟

وب‌گاه مشرق نیوز

میانگین تورم در دولت های گذشته بین 15 تا 29 درصد بوده و مطابق نظرسنجی‌ها توانایی مهار تورم توسط دولت آینده برای رای‌دهندگان از اولویت‌های اصلی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز پنجشنبه، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.