دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت امور خارجه در حاشیه نشست وزرای امور خارجه عضو بریکس گفت: ایران فعالیت‌های هسته‌ای خود را در چارچوب معاهده ان پی تی و توافق نامه پادمان و بر اساس برنامه ملی و منافع و مصالحی که تشخیص می‌دهد به پیش می‌برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه عضویت ایران در بریکس را برآمده از یک عقلانیت راهبردی در عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد، همکاری‌های ایران و روسیه نشان دهنده این است که رهبران دو کشور عزم جدی برای تحکیم مناسبات خود دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجلس شورای اسلامی 13 کمیسیون تخصصی دارد که فهرست اولیه اعضای 9 کمیسیون تخصصی مجلس دوازدهم مشخص شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از اجرای اولین برنامه تلویزیونی مسعود پزشکیان تلاش هسته سخت اصلاحات برای تغییر چهره این نامزد انتخاباتی افزایش یافته تا به تعبیر خودشان پزشک اصلاحات این‌بار خودش زیر تیغ جراحی شخصیتی برود!

وب‌گاه عصر ایران

سرپرست وزارت امور خارجه امشب از گفت‌وگوی تلفنی با مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد و گفت: درباره طیفی از موضوعات مورد علاقه طرفین به شمول روابط ایران و اتحادیه اروپایی، مذاکرات رفع تحریم‌ها و شرایط وخیم در فلسطین بحث و گفت‌وگو کردیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در دیدار محمدجواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه تاکید کرد: باید به سمت افق‌گشایی در سیاست خارجی حرکت کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم با مسعود پزشکیان، کاندیدای دوره چهاردهم ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد. محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم با مسعود پزشکیان، کاندیدای دوره چهاردهم ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار، آقای ظریف تحلیلی از وضعیت سیاست خارجی کشور و فراز و فرودهای اخیر ارائه داد و دیدگاه‌های خود در زمینه روابط خارجی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

در این دیدار، ظریف تحلیلی از وضعیت سیاست خارجی کشور و فراز و فرودهای اخیر ارائه داد و دیدگاه‌های خود در زمینه روابط خارجی را مطرح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم با مسعود پزشکیان، کاندیدای دوره چهاردهم ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم با مسعود پزشکیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدجواد ظریف با مسعود پزشکیان دیدار و گفتگو کرد.