دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد که هیچ وقفه‌ای در روند نهایی شدن سندهمکاری بیست ساله بین ایران و روسیه انجام نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باقری در واکنش به اخبار مربوط به تعلیق توافق همکاری های ایران و روسیه گفت: این خبر واقعیت ندارد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست وزارت خارجه گفت: آیت الله رئیسی تاکید ویژه‌ای داشت که عضویت ایران در مجموعه بریکس در موعد مقرر نهایی شود که با پیگیری‌های به عمل آمده انجام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست وزرای خارجه عضو بریکس، با شبکهRussia Today گفت‌وگو کرد. متن گفت‌وگو به شرح زیر است: جناب آقای وزیر، اخیراً متاسفانه حادثه سقوط هلی کوپتر رئیس جمهور محترم و دوستان و همکاران جنابعالی و برخی مقامات جمهوری اسلامی ایران را متاسفانه شاهد بودیم. مردم ایران چگونه توانستند این حادثه دلخراش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیئت رئیسه مجلس از جلسه این هیئت با رئیس شعب برای بررسی اعتراضات نمایندگان نسبت به عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

سکوت کاخ سفید درباره انتقال جدید سامانه پاتریوت به اوکراین، تلاش آلمان، دانمارک، هلند و نروژ برای ارسال 100 موشک پاتریوت به کی‌یف، لزوم بازگشت اوکراین به چارچوب قانونی مذاکرات و حمایت ورشو از پذیرش سریع کی‌یف در ناتو، از رویداد‌های پیرامون جنگ هستند.

وب‌گاه الف

وب‌گاه مشرق نیوز

این انتقادات را باید نزاع میان دو کمپین موازی در اطراف پزشکیان دانست که طیف رادیکال به مدیریت ربیعی و صالحی در برابر عباس عبدی و جلائی پورها، قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که مقامات و دیپلمات های سفارت روسیه در خاک آمریکا روزانه پیام‌های تهدیدآمیز دریافت می‌کنند.

وب‌گاه الف

دولت شهید آیت‌الله رئیسی به رغم عمر نسبتاً کوتاه موفق شد به یکی از پیچیده‌ترین چالش‌های حکمرانی کشور، یعنی گرفتاری ساختار اجرایی در میانه دوگانه‌های کاذب پایان دهد و بدین ترتیب ریل حکمرانی را اصلاح کند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیدار با ماریس سانگیامپونگسا، وزیر امور خارجه تایلند در حاشیه نشست مشترک وزیران امور خارجه کشور‌های عضو بریکس و کشور‌های در حال توسعه، آخرین برنامه علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در سفر به شهر نیژنی نووگروود روسیه بود. سرپرست دستگاه دیپلماسی ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید در پیشبرد برنامه‌های سیاست خارجی به خصوص در...

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت خارجه گفت: وضعیت اسفبار جاری در غزه نتیجه حکمرانی یکجانبه گرایی در جهان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیئت رئیسه مجلس از جلسه این هیئت با رئیس شعب برای بررسی اعتراضات نمایندگان نسبت به عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

اقبال شاخص‌های ارزی با نامزدانی است که نگرش مثبتی نسبت به بهبود روابط خارجی و روابط با کشورها داشته باشند. بخش بزرگی از جامعه اقتصاددانان کشور بر این باورند که انتظارات تورمی تاثیر چشمگیری بر روند نرخ ارز در بازار کشور دارد. به‌طور کلی اخباری که چشم‌انداز روابط خارجی کشور را روشن‌تر جلوه دهند سبب شکل‌گیری روند‌های کاهشی در بازار می‌شوند. در نتیجه به عقیده برخی از کارشناسان اقبال شاخص‌های...