دوشنبه 9 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

کشور قطر در قضیه غزه خوب ظاهر شد و تلاش‌های مساعدی را در جهت شکستن محاصره ظالمانه مردم غزه و توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه این مردم به کار بست؛ همانطور که همگان مستحضر هستند راهبرد اصلی و اساسی و غیر قابل تغییر جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت از مردم فلسطین می‌باشد؛ فلذا ایران و قطر در این حوزه می‌توانند با تشریک مساعی در جهت منافع مردم فلسطین و منافع مردم منطقه منشأ اثر باشند

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با توجه به این مشکلات و اولویت‌های فعلی در کشور، من آقای پزشکیان را در این قسمت‌ها فرد لایق می‌دانم؛ چون انسانی است که هم با کارشناسان و کاربلدان ارتباط دارد و هم تجربیات خوبی در کار اجرا دارد.

وب‌گاه فرارو

خطر بزرگی که کشور را تهدید می‌کند مواضع خصمانه کشورهائی که طی بیش از 4 دهه، شعار نابودی آنان سر داده می‌شود نیست، بلکه ناپایداری اقتصادی است که از درون کشور را به تحلیل می‌برد. رفتار دولت آینده در قبال این خطر بزرگ چگونه است؟

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان ساختاری و رادیکال تلاش دارند تا مدیریت رفتاری و کمپین انتخاباتی پزشکیان را بر عهده گرفته و عملا آن را ذیل هسته سخت جبهه اصلاحات تعریف کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که ایران خود را برای انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام آماده می‌کند، نشریه‌های غربی در باب رویکرد دستگاه دیپلماسی کشورمان در دوران جانشین شهید ابراهیم رئیسی گمانه زنی هایی را مطرح می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: هنر مردم بیرون کشیدن فرصت‌ها از دل تهدیدها در 45 سال گذشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز یک فرصت تاریخی پیش روی خود داریم. مطالعه دو روند به ما نشان می‌دهد که ما در یک بزنگاه تاریخی هستیم؛

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه دانشجویی دفتر تحکیم وحدت در بیانیه‌ای به تشرح اولویت‌های کشور در دولت آینده پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: تهران و مسکو عزم جدی و راسخ دارند تا همکاری‌های دوجانبه خود را در زمینه‌های مختلف توسعه دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات یکی از عرصه های جدی برای تحلیلگران سیاسی است. در این عرصه شطرنج سیاست است که تحلیلگران به ارزیابی کنش رای دهندگان بر اساس رفتار احزاب و پیش بینی این کنش ها می پردازند و در همین بازه زمانی است که احزاب و جریان های سیاسی پوست اندازی می کنند تا از بیشترین اقبال درمیان مدت و بلند مدت برخوردار شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

با وجود اینکه توقف واردات خودرو پس از چهار سال توسط دولت سیزدهم لغو شد، اما دولت چهاردهم بازاری را تحویل خواهد گرفت که فاصله قیمتی خودروهای خارجی از مبدأ تا بازار بیش از 2 میلیارد تومان است. این نرخ بالای وارداتی‌ها، نتیجه خطای سیاستگذاری در واردات خودروهای خارجی است.