شنبه 7 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

گویا سخنان پزشکیان درخصوص برخورد گشت ارشاد هم به مذاق تندروها خوش نیامد و برخی مانند عباس گودرزی، نماینده اصولگرای مجلس دوازدهم به رئیس‌جمهور خرده گرفتند که چرا به خبرنگاران گفته است به گشت ارشاد مجدداً تذکر خواهد داد که کاری با مردم نداشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد ضمن کتمان واقعیت‌های برجام ادعا کرد سیاست خارجی ایران، انعطاف‌ناپذیر و در تقابل با توافقات بین‌المللی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه در واکنش به انفجارهای تروریستی لبنان تاکید کرد: هر که در ورای این حملات است، هدفش گسترش ترور در لبنان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به انفجارهای تروریستی در لبنان واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«یک معامله عادی‌سازی؛ منجر به ایجاد راه‌حل دو دولتی نمی‌شود، چین را از خاورمیانه بیرون نمی‌کند، ریاض را از پیگیری مصالحه با همسایگان منصرف می‌کند و به آن جرات ریسک کردن می‌دهد، به خاورمیانه آسیب می زند و واشنگتن را از کمک به منطقه برای پیشرفت در منابع واقعی درگیری و افراط‌گرایی منحرف می‌کند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد شیرزاد گفت: جماعت کوچکی با چند میلیون رای و مثلاً چند هزار نفر نیروی به اصطلاح نخبگان سیاسی هستند که می‌خواهند کشور را اداره کنند. اما تجربه اداره کشور نشان می‌دهد که آن پروژه خالص‌سازی که مدنظر آقایان بود، جواب نداد. من فکر می‌کنم پدیده بسیار مهم این است که بسیاری از بزرگان و دلسوزان نظام به این تفکرات انحصارطلبانه شک کردند و نمی‌خواهند اجازه بدهند سرنوشت مردم و کشور به دست این...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حمله تروریستی سایبری رژیم صهیونیستی در لبنان گفت: این جنایت‌ها موجب تضعیف مجاهدت‌های نیروهای مقاومت نخواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اختلافات درونی میان اصلاح‌طلبان برای تسخیر و سهم‌خواهی بیشتر از اندرونی آرام آرام بیرون افتاده و رسانه شده است.

وب‌گاه الف

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان و هدف قرار دادن شهروندان این کشور از طریق منفجر کردن سیستم‌های ارتباطی را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام تروریستی بی تردید با حمایت های آمریکا و حامیان آنها در منطقه انجام شده است.

وب‌گاه الف

سفیر کشورمان در بیروت پس از حادثه تروریستی در این کشور، آمیخته شدن خون خود با مردم لبنان را مایه افتخار دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا درباره عملیات تروریستی در لبنان مدعی شد که «ایالات متحده در این حوادث دخالتی نداشته و در حال جمع آوری اطلاعات است.»

خبرگزاری دانشجو

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی دانشجو، درباره اولین نشست خبری چهاردهمین رئیس جمهور اظهارکرد: اولین نشست خبری رئیس جمهور چهاردهم درحالی برگزار شد که بسیاری از شعارهای وفاق ملی از سوی او نادیده گرفته شد و انتظار می‌رفت رئیس جمهور از کسانی که پرونده دار بودند در مناصاب دولتی استفاده نکنند. از سوی دیگر در این نشست خبری موضوعات اقتصاد و معیشت،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که اتحادیه اروپا انفجار پیجرها در لبنان را حملاتی می‌داند که منجر به تلفات ناعادلانه‌ای شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به تشدید تنش در منطقه در پی حادثه انفجار لبنان هشدار داد.