سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک کارشناس مسائل بین الملل، تاکید کرد «مشاهده کردیم که ریاض بعد از احیای روابطش با تهران در بسیاری از نقاط منطقه در روابطش با ایران تغییری ایجاد نکرد؛

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با قطعی شدن ثبت نام 80 نامزد بسته شد، نامزدهایی که با خروار خروار وعده و قول و شعار به ستاد انتخابات آمده بودند، اما آیا این شعارها پشتوانه اجرایی دارند یا...

وب‌گاه گسترش

به درخواست سرپرست ریاست‌جمهوری، وزیر صمت موظف است تا جلسات ستاد تنظیم بازار را به صورت یک روز در میان برگزار کند و گزارش مستمر پایش بازار را ارائه دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن رضایی در پاسخ به سؤال الجزیره درباره سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور اظهار کرد: ما همه احتمالات را در نظر می‌گیریم هرچند که نقش عوامل طبیعی تاکنون بیشترین احتمال را داشته است اما اگر شاهد هر نوع سهل‌انگاری و مسامحه در هر سطحی باشیم قطعاً برخورد خواهیم کردم. محسن رضایی در پاسخ به سؤال الجزیره درباره سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور اظهار کرد: ما همه احتمالات را در نظر می‌گیریم هرچند که...

وب‌گاه الف

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران ما مایل به حل اختلافات با کشورهای منطقه از طریق گفت‌وگو و دیپلماسی است، گفت «ماآماده ائتلاف‌های بزرگ با همه کشورهای منطقه از جمله عربستان و مصر هستیم».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره مبنی بر اینکه آرایش سیاسی ایران پس از انتخابات زود هنگام چگونه خواهد بود، گفت: با حضور نامزد‌های ریاست جمهوری از همه طیف‌ها، انتخابات پیش رو یکی از پرشورترین انتخابات از حیث حضور کاندید‌های مختلف خواهد بود. وی ادامه داد: انتخابات اساس جمهوری اسلامی است و حتی رهبری...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، انتخابات را اساس جمهوری اسلامی دانست و گفت: با حضور نامزدهای ریاست جمهوری از همه طیف‌ها، انتخابات پیشِ‌رو یکی از پرشورترین انتخابات از حیث حضور کاندایدهای مختلف خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: نسل کشی وحشیانه رژیم صهیونیستی و جنایات بزرگ نتانیاهو برای ما بسیار دردناک است و خواستار آتش بس فوری هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، انتخابات را اساس جمهوری اسلامی خواند و گفت: با حضور نامزدهای ریاست جمهوری از همه طیف‌ها، انتخابات پیشِ‌رو یکی از پرشورترین انتخابات از حیث حضور کاندایدهای مختلف خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

سفیر ایران در عربستان به مناسبت نخستین سالگرد بازگشایی سفارتخانه‌های ایران و عربستان، بر تأثیر توسعه مناسبات دو کشور بر روند همکاری‌های منطقه‌ای تاکید کرد و گفت: گام‌هایی هم برای همکاری هشت کشور خلیج فارس به عنوان یک همکاری دسته جمعی برداشته شده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره فضای انتخابات پیش رو گفت: با حضور نامزدهای ریاست جمهوری از همه طیف‌ها، انتخابات پیش رو یکی از پرشورترین انتخابات از حیث حضور کاندیداهای مختلف خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «فارن پالسی» در مقاله‌ای تحلیلی با زیر سوال بردن جاه‌طلبی و ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر توانمندی واشنگتن برای حل مشکلات جهانی، بر «عدم شایستگی» سیاست خارجی این کشور در نقش آفرینی گسترده بین المللی تاکید کرد.

وب‌گاه گسترش

حسن صادقی گفت: مسیر مورد انتظار جامعه کارگری و تشکلات کارگران و بازنشستگان کشور از دولت آتی روشن است. ما معتقدیم هر رئیس جمهور و کابینه‌ای پس از استقرار، باید در بخش‌هایی از برنامه هفتم توسعه به ویژه درباره روابط کار و تامین اجتماعی تجدیدنظر کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاددانان معتقدند دولت جدید باید برنامه مشخصی داشته باشد تا بتواند وضعیت متغیرهای اقتصادی را در دوره چهار ساله خود بهبود دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«رویکرد غیرسازنده برخی کشور‌های عضو در زمینه استفاده از ظرفیت آژانس در مسیر اهداف سیاسی شان قطعا به ضرر هویت آژانس و نقش آفرینی آژانس و به ضرر نقش تخصصی آژانس خواهد بود و ما همواره دولت‌های مختلف را دعوت کرده ایم که اجازه دهند آژانس نقش فنی و تخصصی خود را ادامه دهد.» علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر منطقه‌ای اخیر خود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفر ماه گذشته دیوید کامرون به منطقه موجب شد تا او به اولین وزیر خارجه بریتانیا تبدیل شود که وارد قرقیزستان، تاجیکستان و ترکمنستان شد.