سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه ایرانی، بیش از هر زمان دیگری به دنبال نان است و اوضاع و احوال معیشتی چنان اهمیتی پیدا کرده که کوبیدن بر سنج دلاریاب همستر را ترجیح می‌دهند بر پیگیری اخبار انتخابات.

وب‌گاه الف

با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در تیرماه 1403، دور جدیدی از فشارهای کشورهای غربی برای تاثیر گذاری بر این انتخابات آغاز گشته است.

وب‌گاه الف

مروری دقیق بر نگاه کلان امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در مسئله فلسطین نشان می‌دهد به‌کاربردن «سمت درست تاریخ» و «عضوی از محور مقاومت» بودن، نه تعارفی رسانه‌ای که انتخاب واژگانی دقیق است.

خبرگزاری دانشجو

آرش نجفی با اشاره به توسعه دیپلماسی فعال در دولت سیزدهم گفت: حضور ایران در بازار نفت کشورهای منطقه نتیجه تعاملات مناسب دولت دولت در چند سال اخیر بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

افرادی که به جای ارائه تصویری از برنامه‌هایی که برای پیشرفت کشور تدارک دیده‌اند، صحنه انتخابات را به آوردگاهی غیراخلاقی تبدیل می‌کنند، و سعی در جلب توجه دارند، به آبروی ملی لطمه می‌زنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از تحولات مهم در روابط چین با خاورمیانه، حمایتی است که این کشور از موضع امارات درخصوص جزایر سه‌گانه به عمل می‌آورد. در اتفاقی مهم، در بند26 بیانیه مشترک میان رهبران دو کشور در تاریخ 2ژوئن2024 پکن بار دیگر این موضع را تکرار کرد. طبق مفاد این بند «جمهوری خلق چین حمایت خود را از تلاش‌های امارات متحده عربی برای دستیابی به یک راه‌حل مسالمت‌آمیز در موضوع جزایر سه‌گانه تنب بزرگ، تنب کوچک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز بسیاری از ناظران از افزایش تنش ها در هیمالیا هراس دارند؛ منطقه‌ای مورد مناقشه میان چین و هند که ترکش های رویارویی در آن می‌تواند سراسر جهان را هدف قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تداوم مشارکت پایین (مشابه سه انتخابات گذشته) و بحران نمایندگی سیاسی می‌تواند به افزایش تهدیدهای امنیت و بقا از داخل و خارج بیانجامد و در تبدیل توسعه پایدار و گشایش به اولویت‌های نظام سیاسی تاخیر بیاندازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مصاحبه‌ای با پایگاه خبری الجزیره قطر به تبیین وضعیت سیاسی کشور پس از شهادت رییس جمهور و همچنین تحلیل وضعیت منطقه غرب آسیا و چشم انداز ارتباط ایران با کشور‌های منطقه پرداخت. محسن رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره مبنی بر اینکه آرایش سیاسی ایران پس از انتخابات زود هنگام چگونه خواهد بود، پاسخ داد: با حضور...