سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

خطیب موقت نماز جمعه گفت: تحولات ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین قهرمان نشان داد که دوران تصمیم گیری خودسرانه غرب و آمریکا به پایان رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر بتوانیم در عمل سیاسی و اجتماعی تقوا را راعایت کنیم همه خیرات و برکات نصیب ما خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در خطبه‌های نماز جمعه عبادی - سیاسی تهران، اظهار داشت: رئیس جمهور محبوب و پرتلاش و متواضع و خستگی ناپذیر با کفایت ایران در دوران کوتاه مدیریت اجرایی کشور ارزش‌ها و سجایای الهام بخش و امید آفرین اخلاقی را عینیت بخشید و چهره زیبای کارگزار زیبای نظام اسلامی را در رفتار و سخن خویش به نمایش گذاشت. وی با بیان اینکه...

وب‌گاه خبر آنلاین

خطیب نماز جمعه تهران با یادآوری اینکه احترام به انسان از مهمترین اصول و ارکان در اندیشه سیاسی اسلام است، به دیدگاه امام علی (ع) و توصیه های ایشان به حاکمان اسلامی در این زمینه استناد کرد و گفت: در جامعه اسلامی مردم دو گروه هستند؛ یا براداران دینی هستند و یا انسان هستند که باید کرامت انسانی آنها حفظ شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه گفت: نفس ادامه جنگ در غزه نشانه پیروزی مردم فلسطین است و در طول این مدت صهیونیست‌ها هیچ هدف نظامی را نتوانستند منهدم کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: نفس ادامه جنگ در غزه نشانه پیروزی مردم فلسطین است و در طول این مدت صهیونیست‌ها هیچ هدف نظامی را نتوانستند منهدم کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، اظهار داشت: خرداد ماه حادثه‌های بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رخ داده است؛ چه 15 خرداد 42، چه 14 خرداد 68، چه سوم خرداد 61 که هر کدام از این رویداد‌های بزرگ و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی در ماه سوم فصل بهار رخ داده است. وی با بیان اینکه امروز ما داغدار شهادت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بزرگداشت «شهیدان خدمت» که به میزبانی خانواده معزز شهدا و ایثارگران عصر امروز پنجشنبه 10 خردادماه در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی دشمنان خود را وادار به تسلیم می‌کرد. سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، ضمن عرض تسلیت شهادت جانسوز رئیس‌جمهور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه مشکلات حل شدنی است، گفت: در دولت مورد نظر من هر کاربلد و توانایی با هر سلیقه سیاسی به کار گرفته می‌شود. علی لاریجانی صبح جمعه 11 خرداد 1403 پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: در ابتدا به ساحت نورانی امام بزرگوار ادای...

خبرگزاری تسنیم

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم عزیز، ایران امروز شرایط معیشتی سخت دارد؛ شما انتظار دارید حکومت راه‌حلی درستی برای مشکلات بیابد؛ این مشکلات حل‌شدنی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه مشکلات حل شدنی است، گفت: در دولت مورد نظر من هر کاربلد و توانایی با هر سلیقه سیاسی به کار گرفته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جبهه اصلاحات اعلام کرد با استفاده از فرصت پدید آمده و به منظور بهبود وضعیت کشور به صورت مشروط در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مشارکت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات کشور زیاد است و قطعا دولتی تشکیل خواهم داد که رفاه ایجاد کند.