سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر سابق امور خارجه گفت: کسی به او نگفته در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت نکند اما او ملاک‌هایی در کار سیاسی دارد که با آن ملاک‌ها فکر می‌کند نمی‌تواند رئیس‌جمهور شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: توافق 10 ساله ایران و هند جهت اجرایی کردن پروژه چابهار گمانه زنی های بسیاری را به دنبال داشته تا جایی که گروهی بر این باور ادعایی هستند که دهلی نو با چراغ سبز آمریکا برای مهار چین و جلوگیری از همسویی تهران و پکن، این پروژه را در اولویت قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده که روز شنبه برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به مقر وزارت کشور می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دومین روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری 1403 در حالی امروز پیگیری شد که چهره های شاخصی چون علی لاریجانی و عبدالناصر همتی هم به رقابت انتخابات وارد شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

نماینده اصلاح‌طلب مجلس امروز (جمعه) از تصمیم قطعی خود برای تبث نام در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده اصلاح‌طلب مجلس امروز (جمعه) از تصمیم قطعی خود برای تبث نام در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد ظریف می‌گوید کسی به او نگفته در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت نکند اما او ملاک‌هایی در کار سیاسی دارد که با آن ملاک‌ها فکر می‌کند نمی‌تواند رئیس‌جمهور شود. محمدجواد ظریف می‌گوید کسی به او نگفته در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت نکند اما او ملاک‌هایی در کار سیاسی دارد که با آن ملاک‌ها فکر می‌کند نمی‌تواند رئیس‌جمهور شود. وزیر پیشین امور خارجه در گفت‌وگو با شماره 4 کتاب‌نامه آگاهی نو...

وب‌گاه مشرق نیوز

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین: درباره گفت‌وگو با این مصادیق گفت: ما وارد مذاکره با مصداق‌ها نشدیم اما درباره مصادیقی که در مظان بودند بررسی داشتیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

یک تحلیلگر سیاست خارجی نوشت: نمی‌شود درحالیکه کشورهای منطقه با سرعت در حال توسعه هستند و میلیاردها دلار صرف گسترش «هوش مصنوعی» و ایجاد زیرساخت برای نقش‌آفرینی در نظم جدید می‌کنند، ایران با یک سیاست مبتنی بر «بقا» از قافله توسعه عقب بماند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: سوختن زنان و کودکان در رفح پرده غفلت از دیدگان جهان و حتی حامیان رژیم اسرائیل فروانداخته و وجدان‌ها را بیدار کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدر اعظم آلمان در سخنانی درباره عواقب اعزام نیرو و ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط ترکیه و امارات از جهات مختلفی قابل تامل است. با این همه تحلیلگران بیش از همه بر جنبه اقتصادی تعامل دو بازیگر متمرکز شده و مدعی اند که حمایت های مالی ابوظبی از آنکارا، شکاف های ایدئولوژیکی دو بازیگر را پنهان کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدر اعظم آلمان در سخنانی درباره عواقب اعزام نیرو و ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز اوکراین هشدار داد.