سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بزرگداشت «شهیدان خدمت» که به میزبانی خانواده معزز شهدا و ایثارگران عصر امروز پنجشنبه 10 خردادماه در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی دشمنان خود را وادار به تسلیم می‌کرد. سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، ضمن عرض تسلیت شهادت جانسوز رئیس‌جمهور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه مشکلات حل شدنی است، گفت: در دولت مورد نظر من هر کاربلد و توانایی با هر سلیقه سیاسی به کار گرفته می‌شود. علی لاریجانی صبح جمعه 11 خرداد 1403 پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: در ابتدا به ساحت نورانی امام بزرگوار ادای...

خبرگزاری تسنیم

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم عزیز، ایران امروز شرایط معیشتی سخت دارد؛ شما انتظار دارید حکومت راه‌حلی درستی برای مشکلات بیابد؛ این مشکلات حل‌شدنی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه مشکلات حل شدنی است، گفت: در دولت مورد نظر من هر کاربلد و توانایی با هر سلیقه سیاسی به کار گرفته می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جبهه اصلاحات اعلام کرد با استفاده از فرصت پدید آمده و به منظور بهبود وضعیت کشور به صورت مشروط در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو مشارکت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات کشور زیاد است و قطعا دولتی تشکیل خواهم داد که رفاه ایجاد کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در مراسم یادبود رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: همدردی کشورها بیانگر عشق و احترام آنها به مردم ایران و قربانیان سقوط بالگرد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روبرت گُلوب نخست وزیر اسلوونی امروز پنجشنبه اعلام کرد که دولت طرح به رسمیت شناختن کشور فلسطینی را به پارلمان ارائه کرده است که جلسه آن احتمالا هفته آینده تشکیل می‌شود.

وب‌گاه الف

دکتر علی دارابی

وب‌گاه خبر آنلاین

برآوردها از فضای انتخاباتی داخل آمریکا نشان از آن دارد که رای‌دهندگان این کشور در شرایط کنونی چندان توجه و تمایلی به حل مسائل این کشور با ایران ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه ایران در گفتگو با وزیر امور خارجه ارمنستان بر اهمیت اجرایی شدن بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر ارمنستان تاکید کرد.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهید آیت الله رئیسی را شخصیتی جامع الاطراف خواند و با اشاره به خدمات وی به کشورمان، گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدصولت مرتضوی، وزیر کار گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.