سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزدهایی که زمان انتخابات لیست‌های بلندبالا ارائه می‌دهند و از مردم انتظار دارند به نام‌های ناشناخته اعتماد کنند و رأی بدهند چطور از انتخاب رئیس مجلس وامانده‌اند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

عاب جنتی از بین نامزدهای غیر اصلاح‌طلب در انتخابات، شانس آقای مخبر را بیش از سایرین تخمین زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست وزارت خارجه درباره تبادل پیام میان ایران و امریکا اظهارات مهمی را بیان کرد. سرپرست وزارت خارجه درباره تبادل پیام میان ایران و امریکا اظهارات مهمی را بیان کرد. به گزارش عرشه آنلاین، علی باقری کنی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکید رئیس‌جمهوری شهید بر فعال بودن در عرصه سیاست خارجی و محوریت سیاست همسایگی و تعامل جدی با آنان بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه: تاکید شهید رئیسی بر فعال بودن سیاست همسایگی و منطقه ای بود که ادامه خواهد داشت. فعالیت‌های هسته‌ای همچنان زیر نظر شورای عالی امنیت ملی در حال اجراست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت امورخارجه گفت: فعالیت های هسته‌ای در چارچوب تدابیر نظام زیر نظر شورای عالی امنیت ملی ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کابینه یازدهم گفت: بین افرادی که اکنون در جمع اصولگرایان مطرح هستند، آقای فتاح و آقای جلیلی مطرح هستند، همچنین اگر آقای مخبر کاندیدا شود معتقدم شانس ایشان بیش از سایرین است؛ بنابراین به ترتیب آقای مخبر و سپس آقایان فتاح و جلیلی شانس بیشتری دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) جایگاه این دانشگاه و رشد اعتبارات آن را از اقدامات رئیس جمهور شهید دانست و گفت: افتتاح پروژه رودترون انرژی اتمی ایران در قزوین و تخصیص بودجه 11 میلیارد تومانی برای کارهای عمرانی از اقدامات ایشان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پارلمان گرجستان با نادیده گرفتن انتقادها و اعتراض‌ها به لایحه جنجالی «عوامل خارجی» که موجی از ناآرامی‌ها را به راه انداخته است، وتوی رئیس‌جمهوری گرجستان را دور زد تا این لایحه به قانون تبدیل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی ابطحی به فرارو گفته است: «بخشی از افرادی که نامشان به عنوان کاندیدای انتخابات مطرح می‌شود، بیشتر جنبه تبلیغاتی وجود دارد. با این وجود جامعه ما به تحولاتی بزرگ در حوزه سیاست خارجی، اقتصاد و مسائل اجتماعی نیازمند است؛ بنابراین تاکید من بر این است که هر شخصی رئیس‌جمهور کشور شود، راه دشواری را در پیش خواهد داشت.» این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دویچه وله که توسط برخی عناصر اپوزیسیون ضد ایرانی اداره می‌شود، نوشت: دیپلمات‌های چند کشور اروپایی از جمله آلمان در تلاش برای قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست تروریستی هستند. مبنای این اقدام، یک حکم دادگاه دوسلدورف در مورد پرونده آتش‌سوزی در عبادتگاه یهودیان در شهر بوخوم است که می‌گوید متهم، مرتبط با سپاه پاسداران بوده است. آنالنا بربوک، وزیر خارجه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برای اولین بار در چهار دهه‌ی اخیر به دلیل درگذشت شهادت‌گونه آیت الله رئیسی، انتخاباتی زودهنگام رقم خورد‌ه است. علی رغم این زودهنگامی باید در راستای اعتلای انتخابات قدم برداشت که قدم اول آن تقاضای برنامه از نامزدهای انتخاباتی است. کشور ما در قرن‌های اخیر به دلیل موقعیت جغرافیایی و استراتژیک خود برهه‌های حساسی را از سر گذرانده است. اکنون نیز...