سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا خبر داد که بعضی از کشورهای عضو این اتحادیه قصد دارند ممنوعیت استفاده اوکراین از تسلیحات اهدایی این کشورها برای حمله به خاک روسیه را لغو کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمد صدر (زاده 12 مردادِ 1330) سیاستمدار ایرانی، و دارای دکترای داروسازی از دانشگاه تهران است. وی مدیرکل امور اروپا آمریکای وزارت خارجه دولت رجایی، مشاور سابق سید محمد خاتمی و مشاور سابق محمدجواد ظریف بوده است. او در حال حاضر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌باشد. وی فرزند سید رضا صدر و برادرزاده سید موسی صدر است. روزنامه اعتماد از آمادگی چهره‌های اصلاح‌طلب برای ورود به انتخابات ریاست...

وب‌گاه خبر آنلاین

شاه: ولی شوروی همیشه می‌خواهد از ما اخاذی کند... روس‌ها باید بدانند که ما تصمیم گرفته‌ایم که مستقل باقی بمانیم./ نیکسون: و شما آخرالامر سرتان را بابت این سیاست به باد خواهید داد. افراد انگشت‌شماری مثل شما حاضرند چنین کاری بکنند.

وب‌گاه گسترش

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرده که رشد اقتصادی ایران در 4 سال اخیر به مرحله رشد اقتصادی پایدار رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: 6.5 میلیون نفر از خط فقر خارج شده‌اند و نرخ فقر در کشور از 29.3 درصد به 21.9 درصد رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله خونین اسرائیل به محل استقرار آوارگان فلسطینی برای این بازیگر حاشیه ساز شد، بالاخص بعد از رسانه‌ای شدن تصاویر قربانیان این حمله، کودکان و زنانی سوخته.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که اشغالگران صهیونیست بدون توجه به درخواست‌های جهانی و حکم دیوان بین‌المللی دادگستری همچنان به حملات وحشیانه و جنون آمیز خود به مناطق مختلف غزه به ویژه شهر رفح ادامه می‌دهند و مستقیماً غیرنظامیان را هدف قرار داده‌اند، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه آوارگان در رفح را که منجر به شهادت ده‌ها غیرنظامی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای توقف صدور مجوز پروژه‌های جدید گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی)، اروپا را که به شدت به صادرات آمریکایی وابسته شده است، برآشفته کرد اما یک مقام انرژی آمریکایی به پولیتیکو گفت: تصمیم جو بایدن برای توقف تائید پروژه‌های جدید ال‌ان‌جی، بر تحویل گاز به اروپا، تاثیر نخواهد گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا به اتهام‌زنی نتانیاهو به دادستان دیوان کیفری بین‌المللی انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا از نتانیاهو به دلیل متهم کردن دادستان دیوان کیفری بین‌المللی انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کانادا به حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان رفح واکنش نشان داد.