سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

بعید است که درگذشت سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران، چندان آشفتگی‌ای در تهران به وجود آورد. در واقع بعید است که چندان تغییری در کار باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته یکی از رسانه‌های اسرائیلی در صورتی که قاضی‌های دادگاه بین‌المللی لاهه حکم بازداشت بین‌المللی نتانیاهو و گالانت را صادر کنند، آنها از سفر به 124 کشور جهان محروم خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در صورت صدور حکم نهایی دیوان کیفری بین‌المللی درباره بر دستگیری نتانیاهو و گالانت، 124 کشوری که این دیوان را به رسمیت می‌شناسند، موظف به دستگیری آنها می‌شوند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: نشست ماه آینده صلح اوکراین چیزی جز یک فریب طرح شده از سوی آمریکا نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به منظور حل بحران غزه چندین وزیر خارجه از کشورهای خاورمیانه را برای برگزاری نشستی با این موضوع به بروکسل دعوت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به منظور حل بحران غزه چندین وزیر خارجه از کشورهای خاورمیانه را برای برگزاری نشستی با این موضوع به بروکسل دعوت کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه اتریشی "کوریر" در مطلبی نوشت: تلاش‌های دیپلماتیک برای حل بحران غزه کمی سرعت گرفته و قرار است در همین راستا وزرای خارجه کشور‌های عرب با همکاران اتحادیه اروپا دیدار کنند. در این میان اگرچه رژیم صهیونیستی درخواست برای صدور حکم بازداشت علیه رهبران خود از طرف دادگاه بین المللی لاهه را را یهود ستیزانه دانسته و آن را رد می‌کند و همچنان قاطعانه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان پس از 3 سال ریاست بر دولت روز یکشنبه بر اثر سانحه هوایی به شهادت رسید. در همین رابطه روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» کارنامه دولت نا‌تمام شهید ابراهیم رئیسی را بررسی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا نصری، کارشناس بین الملل گفت: دولت جدید ایران باید برای چالش های عادی‌سازی روابط اسرائیل با کشورهای عربی، پیروزی بسیار محتمل ترامپ در آمریکا و موضوع هسته‌ای آماده باشد. رضا نصری، کارشناس بین الملل گفت: دولت جدید ایران باید برای چالش های عادی‌سازی روابط اسرائیل با کشورهای عربی، پیروزی بسیار محتمل ترامپ در آمریکا و موضوع هسته‌ای آماده باشد. نصری افزود: عملکرد صحیح دولت جدید مستلزم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی شدیداللحن خطاب به سران رژیم صهیونیستی تصریح کرد که دستورات دیوان بین‌المللی کیفری در خصوص توقف عملیات نظامی این رژیم در غزه، الزام‌آور است و باید به طور کامل و مؤثر اجرا شوند.

وب‌گاه عصر ایران

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، امروز (شنبه) در واکنش به حکم دیوان بین‌المللی دادگستری (دادگاه لاهه) درباره منع رژیم صهیونیستی از حمله به رفح گفت که باید از این حکم پیروی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه در واکنش به اظهارات جدید استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت: دعوت‌شدگان به نشست سوئیس باید از خواسته ناتو آگاه باشند.

خبرگزاری تسنیم

مفاهیم چپ و راست در ایران معاصر، درست مثل اکثر مفاهیم دیگری که در علوم‌انسانی به طور عام و در سیاست به طور خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند، با سرگیجه مفهومی قابل‌توجهی دست‌به‌گریبان هستند.