سه‌شنبه 10 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

دو نماینده که مسن‌ترین نمایندگان مجلس دوازدهم هستند به همراه دو منتخب جوان، اعضای هیات رییسه سنی مجلس در دوره جدید را تشکیل می‌دهند که یکی از وظایف آن‌ها اداره جلسه افتتاحیه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که گزارش ها از قریب الوقوع بودن تحقق پیمان امنیتی عربستان و آمریکا می گویند، افشای جزئیاتی از پرونده حادثه تروریستی حادثه سپتامبر که بر نقش رهبران ریاض در این حملات تاکید دارد می تواند پایه های چنین توافقی را متزلزل کرده و ماهیتش را به خطر بیندازد.

وب‌گاه مشرق نیوز

7 اکتبر با عملیات مقاومت اسلامی، رژیم نظامی صهیونیستی را فلج کرد و عملیات 14 آوریل ایران، هیمنه پوشالی این رژیم را فروریخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نشریه آلمانی در مطلبی اتحاد اروپایی را در سایه بحران‌ها در معرض خطر دانسته و این اتحادیه را در مسیر جدایی ارزیابی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم بزرگداشت شهید امیرعبداللهیان در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مشاور رئیس جمهور فقید گفت: افزایش فروش نفت و فروش محصولات دانش بنیان با حمایت و دغدغه‌های آقای رئیسی رونق گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ابراهیم محمد الدیلمی» سفیر یمن در مراسم بزرگداشت شهید امیرعبداللهیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی، امیرعبداللهیان و دیگر همراهان ایشان گفت: گواهی می‌دهم که آقای امیرعبداللهیان در میدان دیپلماسی به عنوان یک مجاهد عمل کردند. ایشان یک برادر عزیز و استادی بزرگوار بودند. وی افزود: در این مدت کسانی که در راه قدس شهید شدند گواه می‌دهم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو از کشورهای عضو این ائتلاف خواست تا محدودیت‌های مربوط به حملات اوکراین با سلاح‌های غربی به اهدافی در عمق خاک روسیه را لغو کنند. او شب گذشته، جمعه، در مصاحبه با مجله "اکونومیست" گفت: «زمان آن فرا رسیده که متحدان کی‌یف به این فکر کنند که آیا باید برخی از محدودیت‌های تعیین شده قبلی برای استفاده از سلاح‌های انتقال یافته...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در مراسم گرامی‌داشت شهدای خدمت که عصر روز گذشته با حضور جمعی از شهروندان منطقه 12 برگزار شد، با تجلیل از مقام «شهدای خدمت» گفت: حادثه شهادت شهیدان خدمت را باید به مردم ایران و امت اسلامی تسلیت و تبریک گفت. تسلیت بابت از دست دادن چنین مدیران خدمتگزار و تبریک بابت پرورش این چهره‌های دغدغه‌مند در دل جامعه اسلامی. زاکانی تأکید کرد: بیش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه لهستان فاش کرد آمریکا ادعا کرده در صورتی که روسیه از تسلیحات هسته‌ای در اوکراین استفاده کند «با سلاح‌های متعارف به تمامی مواضع و اهداف روسیه در اوکراین حمله خواهد کرد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت شهید «حسین امیرعبداللهیان» با حضور و سخنرانی «حسن شیخ الاسلامی» معاون وزیر امور خارجه، «ابراهیم محمد الدیلمی» سفیر یمن در ایران، «محمدرضا باقری» معاون پیشین عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه، حجت الاسلام امرودی مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، «رئوف شیبانی» سفیر پیشین ایران در تونس و لبنان و دهشیری ریاست دانشکده وزارت امور خارجه در محل...

وب‌گاه الف

رییس سازمان انرژی اتمی گفت: از دست دادن رئیس‌جمهور خدوم و خستگی ناپذیر و هیات همراه ایشان، ضایعه‌ای دردناک، تلخ و جبران نشدنی است. خداوند ان‌شاءالله روح این شهدا را با صالحان و مقربان حق محشور بفرماید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اسناد محرمانه و آنچه مقامات ارشد نظامی اوکراین می‌گویند، بسیاری از مهمات هدایت‌شونده ماهواره‌ای ساخت آمریکا به وسیله فناوری پارازیت‌انداز روسیه با مشکل مواجه شده و کی‌یف را وادار کرده تا دیگر از برخی مهمات غربی استفاده نکند زیرا کارآمدی آنها در برابر تکنیک‌های روسیه افت پیدا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین گفت که باید علیه اسرائیل تحریم وضع شود.