چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «انحصار تجارت خارجی» یکی از نخستین و مهم‌ترین قوانین دولتی‌سازی اقتصاد بود که در اسفند 1309، در پی بحران اقتصادی 1929 به تصویب رسید و سنگ‌بنایی شد برای باز گذاشتن دست دولت در عرصه اقتصاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران به اظهارات نماینده زن قزوین درباره فرزندآوری توسط خانواده ها واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه و چین در پی دیدار «ولادیمیر پوتین» و «شی جین پینگ» رؤسای جمهور دو کشور بیانیه مشترکی را صادر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حداقل 11 نفر برای 2 صندلی نایب رئیسی دست به رقابت می زنند. حداقل 11 نفر برای 2 صندلی نایب رئیسی دست به رقابت می زنند. به گزارش عرشه آنلاینآخرین شنیده ها از گزینه های ریاست مجلس دوازدهم این است؛ اصلی ترین کاندیداهای ریاست مجلس محمدباقر قالیباف و مجتبی ذوالنوری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد. 90 رویداد دانشگاهی در سال جاری برگزار می‌شود رئیس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجودی که فعالیت مجلس دوازدهم از 7 خرداد شروع می‌شود اما از همان روزهای ابتدایی اعلام نتایج انتخابات، لابی‌های گسترده‌ای در مجلس برای انتخابات هیات رئیسه شکل گرفت و هر روز هم جدی‌تر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین شنیده ها از گزینه های ریاست مجلس دوازدهم این است؛ اصلی ترین کاندیداهای ریاست مجلس محمدباقر قالیباف و مجتبی ذوالنوری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحولاتی چون جنگ روسیه در اوکراین و بحران قره باغ، فصل تازه ای در قفقاز جنوبی رقم زد؛ فصلی که در قابش بازیگرانی تازه نفس چون ایران و ترکیه وارد میدان شدند و با ارائه طرح های زیرساختی تلاش دارند تا نفوذ خود در این منطقه ژئواستراتژیک را تضمین کنند. به باور ناظران این مانور به معنای پایان هژمونی روسیه در حیاط خلوتش است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نقشه راه پیشنهادی سازمان ملل متحد برای صلح یمن در اوایل دسامبر مورد توافق قرار گرفت، اما با تشدید حملات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ برای همبستگی با فلسطین، بلافاصله متوقف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایطی که تنها چند روز به شروع فعالیت مجلس دوازدهم باقی مانده، رایزنی‌های فشرده‌ای برای تعیین رئیس مجلس و سایر ارکان هیات رئیسه و حتی روسای کمیسیون‌ها در جریان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ایرلند گفت که به رسمیت شناختن کشور فلسطین در ماه جاری میلادی انجام خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس‌جمهور به وزارت صمت دستور داد تا سامانه‌های متعدد حوزه تجارت ساماندهی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول رئیس‌جمهور به وزارت صمت دستور داد تا سامانه‌های متعدد حوزه تجارت ساماندهی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت دوازدهم گفت: مناسب بود فقهای شورای نگهبان به جای تکرار ادعاهای واهی بولتن‌سازان، به یاد آورند که متن توافق هسته‌ای بعد از ده‌ها ساعت بحث در شورای‌عالی امنیت ملی به تأیید رهبری رسید، مجلس شورای اسلامی با ده‌ها ساعت رسیدگی علنی در کمیسیون ویژه و سپس در صحن علنی مجلس آن را به تصویب رساند و شورای نگهبان هم آن را تأیید کرد.