چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه ساماندهی مشکلات اتحادیه‌های زیرمجموعه اتاق اصناف تهران به وزارت صمت دستور داد تا سامانه‌های متعدد حوزه تجارت ساماندهی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر رئیس جمهور سابق گفت: نقطه قوت آقای رئیسی همین ارتباط بیشتر با مردم هست، و در حال حاضر خود آقای رئیسی تحرک و ارتباطش با مردم خیلی خوب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور به وزارت صمت دستور داد تا سامانه‌های متعدد حوزه تجارت ساماندهی شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهور به وزارت صمت دستور داد تا سامانه‌های متعدد حوزه تجارت ساماندهی شود.

وب‌گاه گسترش

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد: نرخ بیکاری در 7-8 استان کشور زیر یک درصد است. وی افزود: این امر یک رکورد تاریخی به حساب می‌آید و برای حفظ این وضعیت، ادامه دادن همین روند در دولت اتخاذ شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه ساماندهی مشکلات اتحادیه‌های زیرمجموعه اتاق اصناف تهران با حضور «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و بر ارتقا همکاری و همیاری اصناف با دولت برای نظارت، کنترل و تنظیم بازار تاکید شد. بر اساس این گزارش، محمد مخبر در این جلسه که رؤسای اتحادیه‌های زیرمجموعه اتاق اصناف تهران و همچنین مسئولان دستگاه‌های مربوطه در آن حضور داشتند، بر ضرورت برگزاری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

: به ادعای گروهی از ناظران ایالات متحده در صدد است تا با کمک بازیگرانی چون ترکیه نفوذ، ایران در منطقه بالاخص در عراق را کاهش دهد. این گروه مدعی اند که واشنگتن با توسل به اهرم های مختلف تلاش دارد تا نوعی هم صدایی میان بغداد و آنکارا تعریف کرده و بدین طریق این دو کشور را از ایران دور کند؛ گزاره ای که به واسطه دلایل مختلف فعلا ممکن نیست. : به ادعای گروهی از ناظران ایالات متحده در صدد است...

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای جلب حمایت ایالات متحده و اتحادیه اروپا، ماشین لابی باکو آذربایجان را به عنوان دارایی ژئوپلیتیک غرب در برابر روسیه و ایران معرفی کرده است. استفاده از با تهدیدات روسیه و ایران ترفند قدیمی باکو برای جلب توجه در کنگره آمریکا است. در 2 مه، دادستانی ایالات متحده، هنری کوئلار، نماینده دموکرات کنگره را به دریافت حداقل 360،000 دلار رشوه از شرکت‌های تحت کنترل دولت آذربایجان متهم کرد. کوئلار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه نفر از کارکنان کنگره ایالات متحده روز سه‌شنبه گفتند که دولت بایدن به قانونگذاران کلیدی گفته است که بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات و مهمات اضافی به اسرائیل ارسال خواهد کرد. اما هنوز مشخص نیست که این سلاح‌ها چه زمانی تحویل داده می‌شوند.

وب‌گاه الف

منوچهر متکی، علاءالدین بروجردی، ابوالفضل ظهره‌وند و حسن قشقاوی اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس دوازدهم هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌که «مجلس دوازدهم در سال اول، مجلسی پر سر و صداست»، گفت: دوستان گذشته می‌خواهند در کرسی ریاست بمانند و دوستان تازه وارد معتقدند که باید ریاست به افراد جدید برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادامه رسیدگی به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار جلسه امروز خود دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بنا به دعوت حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان آخرین نشست مشترک رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از معاونین و مدیران وزارت امور خارجه به منظور تبادل نظر و همفکری در حوزه سیاست خارجی در محل این وزارت برگزار گردید. امیرعبداللهیان ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات در حوزه سیاست...