جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری چک گفت: بودجه خرید گلوله 800 هزار گلوله توپ برای اوکراین تامین شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اینکه اختلاف تندروهای جریان راست درباره انتخابات مجلس در جریان بود، اما آنها در یک موضوع مهم وحدت دارند. وحدت در این حوزه در «حمایت همه‌جانبه از دولت سیزدهم» خلاصه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از مناطقی که از ابتدای انقلاب اسلامی جایگاه خاصی در سیاست خارجی ایران داشته، قاره آفریقا بوده است.

وب‌گاه گسترش

کشورهای عضو، بریکس، در مجموع 23 درصد از تولید ناخالص داخلی را جهان به خود اختصاص داده‌اند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگی ایران در سازمان ملل خواستار اخراج اسرائیل از کمیسیون مقام زن سازمان ملل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موسوی گفت: مسائل قفقاز فقط به کشور‌های همین منطقه مربوط است و با اغراض و امیال غربی‌ها مشکل داریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی ایران نزد سازمان ملل اعلام کرد: بیش از 9000 زن فلسطینی توسط رژیم اسرائیل در میان انفعال کمیسیون مقام زنان سازمان ملل کشته شدند.

وب‌گاه گسترش

بررسی‌ها از میدان فردوسی به‌عنوان مرکز مبادلات ارز آزاد در پایتخت نشان می‌دهد که فروشنده‌ها در این بازار کمیاب شده‌اند. تقریباً همه خریدار شده‌اند و فروشنده‌ها در بازار حاضر نیستند. بسیاری از فعالان این بازار نیز معتقدند که ارزپاشی و خبردرمانی تنها راه حلی برای تامین تقاضای پایان سال نیست و بازار ارز همچنان در الگوی رشد قبلی خود استوار است، مشابه سال‌های گذشته.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی 200 اصله نهال در پردیس شهید شهریاری سازمان انرژی اتمی ایران کاشته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره از پایان بی نتیجه مذاکرات قاهره برای دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عارف با اشاره به تعمیق روزافزون شکاف بین ملت و حاکمیت، خاطرنشان کرد: اختلاف اساسی در روایت ملت و حاکمیت از وضعیت کنونی است حاکمیت معتقد به نزدیک شدن به قله است ولی ملت اوضاع را نامساعد می‌بیند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأکید کرد: واضح است نیروهای اسرائیلی در حفاظت از غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی موفق عمل نکرده‌اند و کمک‌های بشردوستانه وارد شده به غزه کافی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا معتقد است که اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه این احتمال را مطرح می‌کند که اهداف این رژیم فراتر از نابودی جنبش حماس است.

وب‌گاه عصر ایران

باید اقدامات عاجلی برای بازگشت اعتماد عمومی و امیدواری مردم به اصلاح از درون از سوی حاکمیت صورت بگیرد در این راستا عفو عمومی، گفت وگوی حاکمیت با دلسوزان و مصلحان واقعی، مبارزه با فسادهای اداری و سازمان یافته، حل بحران سیاست خارجی، دلجویی از اقشار تاثیر گذار جامعه بویژه نخبگان دانشگاهی، هنرمندان و ورزشکاران در کمترین زمان پیشنهاد می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیویی از محمدجواد ظریف وزیر خارجه سابق به همراه همسرش در فضای مجازی پر بازدید شده است.. ویدیویی از محمدجواد ظریف وزیر خارجه سابق به همراه همسرش در فضای مجازی پر بازدید شده است. به گزارش عرشه آنلاین در این ویدیو جواد ظریف در جزیره کیش به ماهیگیری مشغول است. منبع: فرارو

وب‌گاه عصر ایران

دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلستان درباره سیاست خارجی لندن در مجلس اعیان این کشور اظهار داشت: اسرائیل باید برق و آب غزه را تامین کند؛ از این تریبون یک بار دیگر تاکید می‌کنم که اسرائیل قدرت اشغالگر است