جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیکدلی به تشریح عملکرد طرح پرسمان تردد ایرانیان مقیم خارج از کشور پرداخت و گفت که هیچ ایرانی برای ورود به کشور هیچ مانعی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروه‌های امدادی می‌گویند که محاصره کامل غزه از سوی اسرائیل، ارسال تدارکات در بیشتر نقاط غزه را غیر ممکن کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش درباره شانس پیروزی کاندیداهای اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌خوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تردیدی نیست که مردم، یکی از ستون های اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند و هر زمان که حضور آن ها در صحنه تضعیف شود، این مساله تاثیرات مستقیم خود را بر بنیان های قدرت و منافع ملی کشور نیز نشان خواهد داد. از این رو، نظام حکمران بایستی تقویت مولفه کارآمدی و عیان شدن جلوه های عینی این مساله در قالب زندگی روزمره مردم را در دستورکار خود داشته باشد. موضوعی که در سطح کلان می تواند سرمایه اجتماعی...

خبرگزاری میزان

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی را سازنده دانست و گفت: صدور حکم پرونده فساد گروه عظام برای کسانی که به دنبال فساد و اختلاس هستند بازدارنده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جهان در شرایط ناامنی به سر می‌برد. جنگ اوکراین رقابت میان قدرت‌ها را وارد مرحله جدیدی کرد. اگرچه غرب دست به کار تسلیح اوکراین شده، جناح شرقی ناتو را تقویت کرده، سوئد و فنلاند را هم به جرگه کشورهای عضو ناتو درآورده، اما پوتین اجازه نمی‌دهد اوکراین به دموکراسی دست یابد یا بدتر از آن در جرگه کشورهای غربی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد رقابت قدرت‌های بزرگ از منظر دیگری بازگشته است. هنگامی‌که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم صدایی تهران و پکن، زمینه را برای ارائه گمانه زنی هایی هموار کرده است. گروهی از ناظران از تعامل نزدیک دو بازیگر می گویند و گروهی دیگر از محدودیت های حاکم بر روابط این دو.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انسیه خزعلی در حاشیه نشست کمیسیون مقام زن سازمان ملل در نیویورک با رئیس کمیسیون ملی زنان لبنان دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بخش عمده ای از موفقیت قابل توجه سیاست خارجی ایران به وضوح ناشی از هوش راهبردی آیت الله خامنه ای و مشاوران کلیدی سیاست خارجی او است. به گفته دو محقق برجسته سیاست خارجی ایران، رهبر ایران "توانایی عجیبی در آمیختن ستیزه‌جویی و احتیاط دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور روسیه یک توافقنامه دریایی مشترک با انگلیس را فسخ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور روسیه یک توافقنامه دریایی مشترک با انگلیس را فسخ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس برنامه اعلام شده، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امشب با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، در مورد تحولات غرب آسیا، به ویژه بحران انسانی در غزه و تلاش‌های دیپلماتیک برای توقف جنگ در این باریکه گفت‌وگو خواهد کرد.

خبرگزاری میزان

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه (21 اسفند 1402) در نشست خبری هفتگی به پرسش‌های خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی درباره مهم‌ترین تحولات حوزه سیاست خارجی پاسخ داد.

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار امروز با بازگشایی کاهش یافته است. روند نزولی دلار از روز گذشته شروع شده و در حال حاضر این اسکناس در نیمه کانال پایانی کریدور 50 هزار تومانی نوسان دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه اظهار داشت: ما در دومین نشست اضطراری وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی پیشنهادات خود را در قالب 6 بند ارائه کردیم و اگر این 6 بند مورد توجه قرار بگیرد، ما شاهد تغییر وضعیت در بحران و وضعیت کنونی در غزه خواهیم بود.