جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه گفت: معتقدیم می‌توان در صورت اراده طرف مقابل مذاکرات انجام شده را جمع بندی کرد تا همه طرف‌ها به تعهدات خود در چارچوب برجام بازگردند. سخنگوی وزارت خارجه گفت: معتقدیم می‌توان در صورت اراده طرف مقابل مذاکرات انجام شده را جمع بندی کرد تا همه طرف‌ها به تعهدات خود در چارچوب برجام بازگردند. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه آمریکا به عنوان ناقض برجام...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما پایبند به میز مذاکره هستیم و می‌توان در مسیر مذاکره اگر طرف مقابل آماده باشد موضوعات را بررسی کرد تا آنها نیز به اجرای تعهدات خود در قالب توافقات بازگردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناصر کنعانی گفت: اطمینان داریم که روز جهانی قدس امسال روزی متمایز در حمایت از مساله فلسطین خواهد بود و باشکوه بیشتر برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی حزب اعتدال گفت: حزب اعتدال و توسعه، یک حزب شناسنامه‌دار است که براساس اساسنامه خود، ضرورت حضور فعال در عرصه‌های سیاسی را حس می‌کند و بر همین اساس نیز با پایان یافتن انتخابات، کار ما پایان نیافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

منوچهر متکی گفت: 90 نفر از نامزدهایی که مورد حمایت شورای وحدت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بودند در دور اول توانستند به مجلس راه پیدا کنند و 60 نفر از این 90 نفر نامزدهای اختصاصی شورای وحدت هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادها و ائتلاف های جدید در منطقه قفقاز جنوبی نشان از تحولات جدیدی دارد که با سیاست متنوع سازی همکاری ها از سوی ارمنستان آغاز شده است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های امام، درباره ازدحام و صف طولانی دریافت ارز مسافرتی و تنها یک بار قطع سامانه بانک ملی، اظهار داشت که این موضوع فقط یک بار رخ داده است و تنها یک تصویر و فیلم در روزهای اخیر منتشر شده است که دلیل آن قطع سامانه بوده است.

وب‌گاه گسترش

امروز قیمت دلار با روند کاهشی بازگشایی شد و این افت باعث شد که دلار که در کریدور ششم نوسان داشته بود، وارد کریدور 50 هزار تومانی شود. پیش‌بینی کارشناسان اقتصادی درباره بازگشت قیمت دلار به این مقدار درست بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلال زاده گفت: قدرت دریایی از اهمیت بالایی برخوردار است و هر کشوری که دریا را فتح کند، قطعاً قدرت برتری در جهان خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ارسال کمک‌های هوایی به غزه نمی‌تواند فشار گسترده ناشی از سیاست گرسنه نگه داشتن مردم را از بین ببرد،

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل حوزه آمریکا گفت: طبق نظر سنجی‌ها به نظر می‌رسد که شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات آمریکا بیشتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمانی که روابط ایران و عربستان با میانجیگری چین احیا شد، بسیاری در باب دوام آن تردید داشتند، اما حالا با گذشت چندین ماه از جنگ در غزه، ریاض و تهران نشان دادند که عزم خود را برای حراست از تعامل دیپلماتیکشان جزم کرده اند؛ تعاملی که برای هر دو بازیگر فرصت ساز است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل شنبه شب در حالیکه هر روز شمار زیادی از کودکان غزه از گرسنگی و زنان و مردان بی دفاع زیر بمباران کشته می شوند، ادعا کرد: ارتش اسرائیل به قوانین جنگ پایبند هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مدعی است که به رفح، شهری واقع در امتداد مرز غزه و مصر که در حال حاضر بیش از 1.5 میلیون فلسطینی در آن پناه گرفته اند، حمله خواهد کرد.