جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد جواد ظریف گفت این که جهان به سمت شبکه‌ای شدن می‌رود ارزش فکر کردن دارد و اگر این طور فکر کنیم برای سیاست خارجی ایران موثر خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

ترامپ سخنرانی پیروزی سوپرتیوزدی را با سیاست خارجی شروع کرد و از اوکراین، اسرائیل و ایران نام برد. گفت: اگر من سر کار بودم نه به اوکراین حمله می‌شد و نه به اسرائیل و سپس گفت ما ایران را اینقدر تحت فشار قرار داده بودیم که فلج شده بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمدیان گفت: طبق گزارش آمریکایی‌ها بهترین کیفیت آب سنگین دنیا را ایران دارد. ما باید تولید علم را به تولید ثروت مبدل کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم در گفتگو با با شبکه الاخباریه تلویزیون ملی الجزایر گفت: ما با کشورهای عربی مشکل نداریم و علیرغم تلاش دشمن برای ایجاد ایران‌هراسی در کشورهای عربی و منطقه، امروز بحمدالله روابط خوبی با کشورهای عربی داریم.

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز، در مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به قیمت 43,316 تومان و هر حواله دلار به قیمت 40,500 تومان به فروش رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیات ایران طی یک یادداشت رسمی مواردی را به عنوان تحفظ خود را نسبت به برخی بندهای قطعنامه تسلیم کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت الف با انتقاد از سخنان ظریف نوشت: او طی گفت‌وگویی درباره نقش مجلس جدید در سیاست خارجی عنوان کرده: «توصیه من به مجلس دوازدهم این است که دست دولت را برای مذاکرات باز بگذارد. البته مسئولیت سیاست خارجی مستقیماً با رهبری است و دولت هم مجری است. مجلس مستقلاً نمی‌تواند در حوزه سیاست خارجی به جزئیات ورود کند» اظهاراتی که ظریف مطرح کرده معنایی جز مسئولیت‌ناپذیری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با بیان اینکه در هفتمین نشست سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در الجزایر همه باور داشتند که با توجه به نیاز امروز منطقه و جهان به گاز، کشورهای تولیدکننده و صادرکننده گاز باید با هم همکاری بسیار نزدیکی داشته باشند، اظهار امیدواری کرد که این مجمع بتواند با ریاست آقای عبدالمجید تبون گامی بلند در جهت ارتقای همکاری، همگرایی و پیشرفت کشورهای تولیدکننده و صادرکننده گاز در منطقه و...

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با بیان اینکه در هفتمین نشست سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در الجزایر همه باور داشتند که با توجه به نیاز امروز منطقه و جهان به گاز، کشورهای تولیدکننده و صادرکننده گاز باید با هم همکاری بسیار نزدیکی داشته باشند، اظهار امیدواری کرد که این مجمع بتواند گامی بلند در جهت ارتقای همکاری، همگرایی و پیشرفت کشورهای تولیدکننده و صادرکننده گاز در منطقه و جهان بردارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسانه دولت در مطلبی نوشته است؛ با توجه به تمام شدن شمارش آراء و مشخص شدن نتایج نهایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ترکیب و چینش کلی مجلس مشخص شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با اشاره به جنایات صهیونیستها و آمریکا در غزه گفت: اگر وضعیت اینگونه پیش برود، خشم جوانان همه ملت‌ها، چه در آمریکا و انگلیس و چه در دیگر کشورها و قاره‌های مختلف در هر نقطه‌ای به شکل دیگری جلوه‌گر خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

رییسی در گفتگو با شبکه الاخباریه گفت: اگر جنایات صهیونیست‌ها تداوم داشته باشد خشم جوانان همه ملت‌ها، در قاره‌های مختلف به شکل دیگری جلوه‌گر خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور گفت: علی‌رغم تلاش دشمن برای ایجاد ایران‌هراسی در کشور‌های عربی و منطقه، امروز روابط خوبی با کشور‌های عربی داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه در هفتمین نشست سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز در الجزایر همه باور داشتند که با توجه به نیاز امروز منطقه و جهان به گاز، کشورهای تولیدکننده و صادرکننده گاز باید با هم همکاری بسیار نزدیکی داشته باشند، اظهار امیدواری کرد که این مجمع بتواند گامی بلند در جهت ارتقای همکاری، همگرایی و پیشرفت کشورهای تولیدکننده و صادرکننده گاز در منطقه و جهان بردارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیسی در گفت‌وگو با شبکه الاخباریه اظهار امیدواری کرد که این مجمع بتواند گامی بلند در جهت ارتقای همکاری، همگرایی و پیشرفت کشورهای تولیدکننده و صادرکننده گاز در منطقه و جهان بردارد.