جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم رضایی درباره سفر اخیر رییس جمهور به کشور الجزایر گفت: کشور الجزایر از کشور‌های پیش رو در حمایت از محور مقاومت و غزه محسوب می‌شود و موضع دو کشور ایران و الجزایر بسیار شبیه به یکدیگر است. همچنین الجزایر کشوری ثروتمند بوده و مانند برخی از کشور‌های آفریقایی فقیر نیست و اشتراکات فرهنگی، سیاسی، تاریخی و مبارزاتی زیادی بین ایران و الجزایر وجود دارد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: اقدام امپراطوری متا در سانسور سخنان مقام معظم رهبری غیراخلاقی و توهین به میلیون‌ها دنبال‌کننده مواضع و اخبار ایشان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، سفر رییس جمهور به الجزایر پس از 14 سال را تداوم سیاست خارجی فعال دولت دانست و گفت: این سفر در ادامه تقویت همکاری‌ها با سازمان‌ها و اتحادیه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه کشورهای مسلمان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه گزارش منتشر شده از سوی سازوکار موسوم به هیأت حقیقت‌یاب بین‌المللی را به شدت محکوم کرد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

متاسفانه در کشور ما، واژه «مردم» بی‌محابا در ادبیات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و حتی نخبگان به کار گرفته می‌شود؛ بدون اینکه هیچ مستند علمی مبنی بر آنچه به مردم نسبت داده شده، بیان شود.

وب‌گاه فرارو

خاندان‌های حکومتگر در دوران قاجار و پهلوی، داستان جذابی دارند؛ اینکه چگونه فرزندان مسئول آشپزخانه سلطنتی ناصرالدین‌شاه به فرماندهان نظامی بدل شوند و برخی دیگر سکان سیاست خارجی در دوران پهلوی را به دست بگیرند حتماً سرگذشت جالبی است. یکی از این خاندان‌های صاحب نفوذ نوادگان انوشیروان‌خان عین‌الملک هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به غزه در طول پنج ماه گذشته، بیش از 9000 زن فلسطینی شهید شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان‌های مجاهدین فلسطینی نیروهای اشغالگر را در شرق جبالیا هدف قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هنگامی که بنی‌گانتس، یکی از اعضای کابینه جنگ اسرائیل، روز چهارشنبه با دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا در لندن ملاقات کرد، پیامی تند دریافت کرد که اسرائیل باید بیشتر تلاش کند تا کمک‌های بشردوستانه به غزه سرازیر شود. به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، در میان هجوم دیپلماسی سطح بالا که جنگ اسرائیل و حماس را در برگرفته است، این نوع دیدار در سطح وزیران صورت گرفت که معمولا توجه اندکی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی به مناسبت روز جهانی زن، درباره آمار بالای تلفات زنان و کودکان غیرنظامی در جنگ غزه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار پیامی به مناسبت روز جهانی زن، درباره آمار بالای تلفات زنان و کودکان غیرنظامی در جنگ غزه هشدار داد و گفت که هر ساعت 2 مادر در این باریکه کشته می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: روز جهانی زن امسال متعلق به شیرزنان و مادرانِ دختران معصوم فلسطینی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: غزه کارگاه سیاست بازی و تمرین دیپلماسی نیست، غزه مسلخ انسان‌های بی‌گناه و بی‌پناه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در تماس تلفنی وزیر خارجه عمان با وزیر امور خارجه کشورمان آخرین وضعیت مناسبات دو جانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند در توییتی تاکید کرد که اخراج فوری رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن سازمان ملل یک ضرورت است.