جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی 46 ارز را اعلام کرد. بر اساس این اعلام، نرخ 15 ارز افزایش یافت و نرخ 10 ارز کاهش یافت، در حالی که نرخ باقی ارزها ثابت ماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد شعرباف، مدیر گروه مطالعات غرب آسیا و آفریقا دانشکده مطالعات جهان با اشاره به دو دهه فعالیت در حوزه مطالعات کشور شناسی گفت: دانشکده مطالعات جهان با الگوبرداری موفق از دانشکده‌های مطرح دنیا، پس از انقلاب اسلامی راهی نو در مطالعات کشوری گشود. وی افزود: در ابتدا مطالعات آمریکای شمالی و اروپا مد نظر بود، اما با توسعه فعالیت‌ها و توجه به نیازمندی‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و الجزایر گفت: مسئولان عالی ایران و الجزایر مصمم به توسعه روابط اقتصادی و تجاری در کنار توسعه روابط سیاسی هستند و ظرفیت‌های بسیار خوب دو کشور زمینه‌ای مناسب برای ارتقای سطح روابط اقتصادی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای قتل عام آوارگان گرسنه در میدان النابلسی غزه را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه ایران قرار است فردا دوشنبه عازم عربستان شود تا در نشست وزرای خارجه کشور‌های اسلامی درباره غزه شرکت کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیسی با بیان اینکه ما به پیروزی قطعی مردم فلسطین و شکست قطعی رژیم صهیونیستی و حامیانش یقین داریم، گفت: دادگاه بین‌المللی هر چه سریع‌تر با صدور حکم محکومیت قاطع، توقف جنایت صهیونیست‌ها را محقق کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور گفت: مسئولان عالی ایران و الجزایر مصمم به توسعه روابط اقتصادی و تجاری در کنار توسعه روابط سیاسی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در نشست مطبوعاتی مشترک با «عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر، ضمن تبریک برگزاری موفق هفتمین اجلاس مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز به دولت این کشور، روابط ایران و الجزایر را فراتر از روابط سیاسی و برآمده از پیوندهای عمیق دینی، فرهنگی و تمدنی دانست. رییسی در ادامه با ادای احترام به مقام شهدای مبارزه با استعمار الجزایر...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: مسئولان عالی ایران و الجزایر مصمم به توسعه روابط اقتصادی و تجاری در کنار توسعه روابط سیاسی هستند و ظرفیت‌های بسیار خوب دو کشور زمینه‌ای مناسب برای ارتقای سطح روابط اقتصادی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه کانادا به بهانه فوت «الکسی ناوالنی» چهره اپوزیسیون کرملین، دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه روسیه وضع کرد.

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا به 42 هزار و 920 تومان رسید. همچنین، قیمت حواله دلار نیز به 39 هزار و 864 تومان رسید. این اطلاعات نشان می‌دهد که در معاملات امروز، قیمت خرید و فروش دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران به مقادیر مذکور رسیده است. لازم به ذکر است که قیمت‌های ارائه شده ممکن است بر اساس شرایط بازار و تغییرات روزمره تغییر کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان انتخاب «شهباز شریف» از حزب مسلم لیگ نواز به عنوان نخست وزیر جدید این کشور را تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضور اخیر وزیر امور خارجه کشورمان در اجلاس شورای حقوق بشر در ژنو، تلاش برای ایجاد یک جبهه جهانی مشتمل بر کشورهای مستقل علیه ادعاهای حقوق بشری غرب بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به ادعای ناظران، هیچ کس انتظار ندارد اسرائیل فورا از کرانه باختری خارج شود یا با فرمولی برای ایجاد چنین دولتی موافقت کند. در عوض، آنچه عربستان سعودی و بسیاری از کشورهای غربی، احتمالا ایالات متحده، می‌خواهند از آن اجتناب کنند، تکرار شکست‌های چارچوب اسلو است. سعودی ها می دانند که در میان چنین چشم انداز سیاسی شکننده ای با یک وظیفه بسیار حساس در بازگشایی مسیر عادی سازی مواجه...

وب‌گاه گسترش

به نظر تحلیل‌گران فنی، در چارت قیمت دلار، یک گپ در محدوده 57 هزار و 700 تومان تا 58 هزار و 200 تومان شکل گرفته است و آن‌ها معتقدند که کانال 57 هزار تومان برای قیمت دلار اهمیت دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دولت ونزوئلا برگزاری موفقیت‌آمیز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را به دولت و ملت ایران تبریک گفت.