جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قناد باشی گفت: الجزایر در اتخاذ مواضع سیاسی همواره یکی از اصلی‌ترین کشور‌های محور جنبش عدم تعهد بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا تحریم‌ها علیه روسیه در ارتباط با اوضاع اوکراین را به مدت یک سال تمدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام کاخ سفید، رئیس‌جمهور آمریکا تحریم‌ها علیه روسیه در ارتباط با اوضاع اوکراین را به مدت یک سال تمدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز چهاردهم اسفندماه 1379 درباره روز دیدار با یک بازیگر و دادگاه تاجزاده و اعتراضات طرفداران مصباح یزدی نوشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ایران در سازمان ملل متحد گفت: جمهوری اسلامی ایران از ادامه گفتگوی سازنده بین سوریه و سازمان منع سلاح‌های شیمیایی حمایت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروه‌های فشار داخلی مخصوصاً در حوزه‌های علمیه وجود داشت که وقتی مقداری سختگیری را در مورد مهاجران بالا می‌بردیم، فشار‌هایی بر دولت وارد می‌کردند که چرا این کار را می‌کنید؛ لذا ما ناگزیر بودیم که این فشار‌ها را کاهش دهیم. افغانستانی‌ها هم در مورد این مشکلات آگاه بودند و از هر فرصتی استفاده می‌کردند.» محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: روابط خارجی ما نامنسجم است. فقط دعوای میدان...

وب‌گاه الف

نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با صدور بیانیه‌ای مغرضانه، غیرسازنده و همچنین با طرح موضوعات بی‌اساس علیه ایران و علیه تمامیت ارضی کشورمان به پایان رسید.

وب‌گاه الف

گروه انتخاباتی «صدای ملت» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: به وظیفه خود مبنی بر مبارزه با قهر با صندوق و تلاش برای افزایش مشارکت عمل کردیم و وارد صحنه رقابت نابرابر شدیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در ژنو گفت: رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن عامدانه زیرساخت‌های بشردوستانه به دنبال نابودی تاب‌آوری فلسطینی‌ها علیه اشغالگری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گروه انتخاباتی «صدای ملت» پس از شکست در انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه تهران، یک بیانیه صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز، یعنی دوشنبه 14 اسفند 1402، مرکز مبادله ارز و طلای ایران نرخ یک اسکناس دلار آمریکا را به مبلغ 42 هزار و 920 تومان تعیین کرده است. همچنین، نرخ حواله دلار نیز به 39 هزار و 864 تومان رسیده است.

وب‌گاه گسترش

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در بازار ارز، تقاضا به شدت رشد کرده است و تعداد کمی از فروشندگان دلار در معاملات روز یکشنبه حاضر شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: آمریکا در جایگاهی نیست که درباره انتخابات ایران موضع‌گیری و مداخله کند. مقامات آمریکا فکری به حال سلامت انتخابات کشور خود بکنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران درباره بیانیه شورای همکاری خلیج فارس و طرح ادعای مالکیت کویت و عربستان بر میدان آرش گفت: طرح ادعاهای بی اساس و یکجانبه هیچ حقوقی را برای مدعی ایجاد نخواهد کرد.