جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه گسترش

به نظر تحلیل‌گران فنی، در چارت قیمت دلار، یک گپ در محدوده 57 هزار و 700 تومان تا 58 هزار و 200 تومان شکل گرفته است و آن‌ها معتقدند که کانال 57 هزار تومان برای قیمت دلار اهمیت دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دولت ونزوئلا برگزاری موفقیت‌آمیز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را به دولت و ملت ایران تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار نرخ ارز و به‌خصوص دلار سیر صعودی را طی می‌کند و همین مسئله بر روی تورم و قیمت دیگر اجناس تاثیر خواهد گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گفت‌وگویی با محسن آرمین، تحلیلگر سیاسی و قائم مقام جبهه اصلاحات داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سوزان مالونی، مدیر سیاست خارجی در موسسه بروکینگز در سخنانی خطاب به اعضای کمیته روابط خارجی سنای آمریکا به تشریح و تبیین مسیر پیش روی ایران و شبکه نیابتی آن پرداخت. او با «ارتش در سایه» خواندن محور مقاومت برای ایران تاکید کرد که ایران از طریق گروه‌های شبه نظامی به عمق استراتژیک در منطقه دست یافته است.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: توازن در سیاست خارجی به معنای برقراری موازنه میان رابطه با دو بلوک شرق و غرب است. باج ندادن به هیچیک از دو بلوک و قهر نکردن با آنها. چنین سیاستی، مصداق «نه شرقی - نه غربی» است...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حزب‌الله لبنان از اجرای 5 عملیات نظامی علیه ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرحسین ثابتی مجری که گرایش های سیاسی افراطی اصولگرایانه دارد تاکنون از محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس پیش افتاده است. امیرحسین ثابتی مجری که گرایش های سیاسی افراطی اصولگرایانه دارد تاکنون از محمدباقر قالیباف در انتخابات مجلس پیش افتاده است. او در لیستی که رائفی پور (!) اعلام کرده بود در جایگاه های میانی قرارداشت اما او بعد از دو روحانی تندرو یعنی رسایی و نبویان فعلا نفر سوم است....

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از حوادث آبان 98 و سرنگونی هواپیمای اوکراینی، به تدریج فضای سیاسی و اجتماعی در جامعه ایران دگرگون شد. سروش افخمی‌تابان و محمدرضا جوادی‌یگانه در مقاله ای که روزنامه شرق منتشر کرد نوشتندپس از حوادث آبان 98 و سرنگونی هواپیمای اوکراینی، به تدریج فضای سیاسی و اجتماعی در جامعه ایران دگرگون شد. : پس از حوادث آبان 98 و سرنگونی هواپیمای اوکراینی، به تدریج فضای سیاسی و اجتماعی در جامعه ایران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سرایا القدس با بیان اینکه پایان جنگ در غزه به منزله درهم شکستن قطعی دشمن صهیونیستی است، تاکید کرد: این مقدمه ای برای نابودی کامل اسرائیل در سراسر خاک فلسطین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا کشتار مردم غزه هنگام دریافت کمک‌های بشردوستانه توسط ارتش اسرائیل را غیرقابل توجیه خواند و گفت: مسئولیت این حادثه بر عهده محدودیت های اعمال شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما از اسرائیل می‌خواهیم به سرعت موانع موجود در گذرگاه کرم شالوم را برطرف کند و اجازه دهد یک کریدور مستقیم بشردوستانه از اردن ایجاد شود.

وب‌گاه گسترش

با ورود پرقدرت بازارساز از صبح امروز، قیمت ارز کاهش یافت و پیش‌بینی می‌شود که به زودی شاهد کاهش بیشتر قیمت ارز و ریزش دلار خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا حادثه هدف قرار دادن آوارگان فلسطینی در انتظار دریافت کمک‌های بشردوستانه در غزه توسط اشغالگران اسرائیلی را محکوم کرد. جوزپ بورل تاکید کرد که شلیک به سمت غیرنظامیان فلسطینی که در تلاش برای دست‌یابی به مواد غذایی بودند، امری غیرقابل توجیه است. وی خواستار تحقیق بین‌المللی بی‌طرفانه در رابطه با این حادثه...

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور اعلام کرد که ایران می تواند به قطب منطقه ای تولید و صادرات گاز تبدیل شود.

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز، در مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا به 42 هزار و 920 تومان رسید و قیمت حواله دلار نیز به 39 هزار و 864 تومان رسید.