جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل، اتهامات آمریکا علیه ایران درباره وضعیت یمن و دریای سرخ را قویا رد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به بیانیه 26 کشور عضو اتحادیه که امروز (دوشنبه) در حمایت از توقف جنگ غزه منتشر شد، گفت: اتحادیه اروپا قدرتی برای مداخله و مهار تل‌آویو ندارد اما به فشار دیپلماتیک در این زمینه ادامه می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه مالزی گفت: کوالالامپوردر جهت ایجاد آتش‌بس و توقف درگیری‌ها در غزه عزم راسخ دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باشگاه پرسپولیس برگه مفاصا حساب مالیات بوژیدار رادوشوویچ را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناصر کنعانی گفت: رویکرد ضدانسانی رژیم جنایت پیشه اسرائیل محکوم به شکست است و زنجیره فضاحت و رسوایی آن و حامیانش همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که اتحادیه اروپا مأموریتی را برای حفاظت از کشتی‌های باری در دریای سرخ تحت عنوان عملیات «آسپیدس» EUNAVFOR ASPIDES آغاز کرده است. «اورزولا فون درلاین» مدعی شد که این مأموریت برای تضمین آزادی کشتیرانی در دریای سرخ انجام می‌شود و گامی به سوی حضور قوی‌تر اتحادیه اروپا در دریا برای محافظت از منافع خود...

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی گفت: من شنیدم که بعد از این قضیه چای دبش خیلی گرایش منفی نسبت به مشارکت در انتخابات به وجود آمده است. حکومتی که می‌خواهد مشارکت مردم بالا برود، باید حواسش به این چیزها باشد. به نظر من قضیه فساد چای دبش خیلی دقیق مطرح نشد؛ به خصوص از طرف دولت.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهشتی‌پور گفت: افرادی که در طرف مقابل آقای ظریف هستند، به دلیل محبوبیت ایشان نگران شده و به او حمله می‌کنند. ایشان یک سرمایه است و باید از این سرمایه در عرصه سیاست‌خارجی استفاده کنیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامه حمدان (سخنگوی حماس) امشب مهمان شبکه خبر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌ای از آغاز ماموریت دریایی این اتحادیه در دریای سرخ موسوم به «آسپیدس» خبر داد.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه کشورمان در نامه به دبیرکل سازمان ملل گفت: هرگونه حمله نظامی به رفح بدون شک مرحله دیگری از نسل‌کشی ملت فلسطین توسط اسرائیل خواهد بود. ضروری است که سیستم سازمان ملل در این مقطع حساس به وظایف خود عمل نموده و از جنایات گسترده بیشتر علیه فلسطینیانی که به رفح پناه برده‌اند، جلوگیری کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص اوضاع رفح به دبیر کل سازمان ملل متحد نامه نوشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جریان دیدار سفیر کشورمان با رئیس زندان کویت، استرداد 38 زندانی ایرانی جهت گذراندن باقیمانده مدت محکومیت خود در ایران در دست اقدام قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر ارمنستان نسبت به حفظ روابط عمیق کشورش با جمهوری اسلامی ایران، تاکید و خود را متعهد دانست.