جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان در حکمی، «اشکان پیرزاده» را به سمت "دستیار ارشد" خود منصوب کرد. در متن حکم حسن کاظمی قمی آمده است: جناب آقای اشکان پیرزاده سلام علیکم نظر به تعهد، شایستگی، تحصیلات و تجارب ارزنده جنابعالی در امور حقوقی و بین المللی به موجب این حکم به عنوان "دستیار ارشد نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان" منصوب می‌شوید. حسن...

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که برخی اعضای رادیکال جبهه اصلاحات تا مرز تحریم انتخابات پیش رفته‌اند، روزنامه شرق خواستار مشارکت و رای هوشمندانه در انتخابات شد و تاکید کرد که قهر با انتخابات، خواست براندازان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه در دیدار با نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان در پاریس تاکید کرد: جمهوری آذربایجان باید مرزهای ارمنستان را به رسمیت بشناسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه تکرار وتوی آتش‌بس غزه را فاجعه دیپلماسی قرن نامید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه شورای امنیت برای توقف نسل‌کُشی فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه شورای امنیت برای توقف نسل‌کُشی فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. عرشه آنلاین، گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه)...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه شورای امنیت برای توقف نسل‌کُشی فلسطینیان توسط رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو - علی ودایع؛ حالا رفتار ارتش روسیه در جنگ اوکراین خیلی خونسرد شده‌است. ارتش سرخ در آستانه ورود به سومین سال نبرد؛ در جنگ تن به تن با تجربه شده‌است. زرادخانه های روسیه همه مدرن‌سازی و دوباره تسلیح شده‌اند. اقتصاد جنگی مسکو هم نسبتا موفق بوده‌است. شاید بتوان گفت که حماقت «زلنسکی» در ضدحملات بهاره عامل ناکامی‌های دومینویی اوکراین محسوب می‌شود. در میان انبوه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیات پارلمانی ایران برای شرکت در چهاردهمین نشست مجمع عمومی مجالس آسیایی عازم باکو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار آذربایجان شرقی از تصمیم استان برای برگزاری نشست سفرای کشورهای همسایه در تبریز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس اقتصاد، گفت: در صورت برگشت ترامپ به ریاست کشوری که بزرگترین اقتصاد دنیا را دارد و شانس بالایی نیز برای انتخاب او متصور است، قطعاً فشار‌ها بر ایران، بیشتر خواهد شد. هم میهن نوشت: سال 1403 سال آزمون دولت ابراهیم رئیسی است. در دو سال‌ونیم گذشته نه سایه تحریم‌ها شدید بود و نه قیمت‌های نفت در سطح حداقلی که دولت را در مضیقه مالی قرار دهد، اما وضع برای سال آینده متفاوت است. از همین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحلیل‌گر پولیتیکر درباره تحولات اخیر کاخ سفید تحلیلی ارائه کرده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای سفر به ایران ابراز تمایل کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در دیدار با رئیس جمهور سریلانکا گفت: بخش‌های اقتصادی و صنعتی کشورمان برای توسعه همکاری‌ها با سریلانکا آماده هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

صیانت از اصل نهاد انتخابات و در امان ماندن آن از دو جریان محافظه‌کار داخلی و انسدادطلب خارجی به اندازه کافی استدلالی قوی برای مشارکت در انتخابات است اما اگر برای کسی این ادله هم کار نکرد چه باید کرد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درخصوص آغاز تحقیقات بازرس کل این وزارتخانه درباره رابرت مالی گفت: با این تحقیقات همکاری می‌کنیم.