جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی ایران در سازمان ملل با اشاره به این که هیچ محدودیت قانونی برای فروش موشک‌های بالستیک وجود ندارد، گفت: تهران خود را موظف به خودداری از دامن زدن به جنگ روسیه و اوکراین می‌داند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو از سفر روز‌های آینده هیأت بزرگ روسی به تهران با هدف شرکت در هفدهمین کمیسیون دائمی همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی دوجانبه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از ظهر امروز دکتر امیرعبداللهیان و جلیل عباس جیلانی وزیر خارجه پاکستان مکالمه تلفنی داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از ظهر امروز دکتر امیرعبداللهیان و جلیل عباس جیلانی وزیر خارجه پاکستان مکالمه تلفنی داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بعد از ظهر امروز حسین امیرعبداللهیان و جلیل عباس جیلانی وزیر خارجه پاکستان مکالمه تلفنی داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از ظهر امروز امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران و جلیل عباس جیلانی، وزیر خارجه پاکستان مکالمه تلفنی داشتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جان بولتون، چهره امنیتی تندرو آمریکایی در موسسه گیتستون ائتلاف بین اپوزیسیون خشن را ایجاد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی مطهری کاندیدای انتخابات مجلس و سرلیست «صدای ملت» گفت: مهمترین هدف ما مسئله رفع تحریم‌ها و بحث ایجاد توازن در سیاست خارجی و توازن در سیاست به غرب و شرق را دستور کار داریم که خود این در بهبود وضعیت اقتصادی مردم موثر است. منبع: آخرین خبر

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص برگزاری موفق بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، نوشت: برگزاری موفق "بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران" را به همه اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران فعال در این اجتماع بزرگ رسانه‌ای کشور، صمیمانه تبریک می‌گویم. وی در ادامه این مطلب آورده است: علیرغم میل باطنی، به علت سفر خارجی، توفیق حضور در این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قناد باشی گفت: طبق خواسته‌های حماس به ازای هر یک نفر، 100 نفر از زندانیان حماس باید آزاد شوند و همین خواسته‌ها نشان‌دهنده قدرت و توانمندی آنهاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

سر لیست انتخاباتی صدای ملت گفت: مهمترین هدف ما مسئله رفع تحریم هاست و بحث ایجاد توازن در سیاست خارجی و توازن در سیاست به غرب و شرق را دستور کار داریم که خود این در بهبود وضعیت اقتصادی مردم موثر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد ژئوپلیتیک دانشگاه گفت: من فکر می‌کنم که اصول‌گرایان می‌خواهند قدرت را کاملا قبضه کنند؛ به این نتیجه رسیده‌ام و از برخی دوستان شنیده‌ام، البته جناح‌های اصول‌گرا واحد نبوده و تعدد دارند، برخی از آن‌ها از این صحبت‌هایی که می‌شود ناراحت و نگران هستند. بنابراین این‌که ما بخواهیم در کشور قدرت را یک کاسه کنیم امکان‌پذیر نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن عکس یک خود را به رضاخان و بناپارتیسم اختصاص داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا به زودی تحریم های جدیدی را علیه ایران به دلیل حمایت این کشور از حمله روسیه به اوکراین اعمال خواهد کرد.