جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جریان دیدار سفیر کشورمان با رئیس زندان کویت، استرداد 38 زندانی ایرانی جهت گذراندن باقیمانده مدت محکومیت خود در ایران در دست اقدام قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر ارمنستان نسبت به حفظ روابط عمیق کشورش با جمهوری اسلامی ایران، تاکید و خود را متعهد دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کابینه دولت روحانی می‌گوید: به نظر بنده عملکرد ظریف و دولت روحانی با آنچه در دولت فعلی اتفاق می‌افتد، قابل مقایسه نیست، مخصوصاً در سیاست خارجی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی درباره به نتیجه نرسیدن مذاکرات با طرف طالبان برای حق‌آبه رود هیرمند تصریح کرد: حق‌آبه هیرمند مطالبه جدی ایران است و حقوق غیرقابل انکار جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت و ملت است و این مطالبه به حق را در گفت‌وگوها با مقامات دولت سرپرستی افغانستان دنبال کرده و می‌کنیم، معتقدیم در این رابطه مقامات افغانستان علاوه بر اظهار نظر باید التزام عملی خود را نشان دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز یکشنبه در جلسه‌ای در وین بین «آلخاندرو مایورکاس» وزیر امنیت داخلی آمریکا و «وانگ شیاهونگ» وزیر امنیت عمومی چین، پکن از واشنگتن خواست به آزار و اذیت و کنترل دانشجویان چینی بدون دلیل آشکار دست بردارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه اظهار داشت: برای حفاظت از حقوق ملت ایران در موضوع میدان آرش ذره‌ای تعلل نمی‌کنیم.

وب‌گاه گسترش

مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرده است که پس از برگزاری هشت جلسه موفق حراج حضوری شمش طلا که منجر به فروش 431 کیلوگرم شمش طلا شد، در روز 13 اسفند ماه 1402، عرضه گسترده سکه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

در بازار تهران، قیمت طلا، سکه و ارز امروز در مسیر افزایشی حرکت کرد.

وب‌گاه الف

نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه امروز - دوشنبه - در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کنعانی در خصوص برخی اظهارات از سوی دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در قبال برنامه هسته‌ای ایران اظهارداشت: دستیابی به سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ایران جایگاهی ندارد.

وب‌گاه گسترش

رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد که به 8 بانک ناتراز ابلاغ کرده‌اند که باید وضعیت خود را اصلاح کنند. در صورت عدم اصلاح، این بانک‌ها ممکن است منحل شوند یا با سایر بانک‌ها ادغام شوند.

وب‌گاه الف

رییس شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: لازم است عملکرد ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی را بررسی کنیم و باید مشخص شود نقاط قوت و ضعف در پایان یک دوره مجلس چه مواردی بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: اقدامات آمریکا برای نجات رژیم اسرائیل ادامه دارد. اگر حمایت آمریکا نباشد، رژیم‌صهیونیستی حتی توان ادامه جنگ برای یک روز را ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم افتتاح سومین جشنواره و نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت با حضور سرلشکر سلامی و محمد اسلامی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد که کشورش در مورد مسئله اوکراین، با روسیه متحد نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه پیشین آمریکا هشدار داد که اگر ترامپ به قدرت برگردد، تلاش می‌کند واشنگتن را از ناتو خارج کند.