جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن عکس یک خود را به رضاخان و بناپارتیسم اختصاص داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا به زودی تحریم های جدیدی را علیه ایران به دلیل حمایت این کشور از حمله روسیه به اوکراین اعمال خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا به زودی تحریم های جدیدی را علیه ایران به دلیل حمایت این کشور از حمله روسیه به اوکراین اعمال خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص برگزاری موفق بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، نوشت: برگزاری موفق "بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران" را به همه اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران فعال در این اجتماع بزرگ رسانه‌ای کشور، صمیمانه تبریک می‌گویم. وی در ادامه این مطلب آورده است: علیرغم میل باطنی، به علت سفر خارجی، توفیق حضور در این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیرامورخارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی برگزاری موفق نمایشگاه رسانه‌های ایران را تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: در هر ماموریتی باید فرهنگ ایمنی را در دستور کار قرار داد، زیرا عمل به فرهنگ ایمنی موجب کاهش حوادث خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهشت بنگاه‌های اقتصادی کجاست؟ هر کجا که «ثبات» باشد. ثبات، عامل اصلی امنیت و اتصال جهانی است که ثروت می‌آورد و با سیاست، فرصت می‌سازد. «ثبات»، ارزش‌های یک کشور را فراتر از معیارهای سخت، کیفی‌تر می‌کند و محیط و چشم‌اندازی اقتصادی به آن می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: روابط ایران و مجارستان در مسیر درست خود قرار دارد و دو سند راهبردی در کمیسیون مشترک اقتصادی به امضا رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد: رژیم صهیونیستی قصد فروپاشی ملت فلسطین و عناصر هویتی و فرهنگی آنان را دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان امروز در محل وزارت امور خارجه مورد استقبال همتای ایرانی خود قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: رژیم صهیونیستی با فرار به جلو، قصد دارد همچون گذشته حقوق مسلم و انکار ناپذیر ملت فلسطین را انکار کرده و آن را نادیده بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه به مناسبت هفته گرامیداشت مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) پیام تبریک صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خرازی گفت: عملیات طوفان الاقصی معادلات حاکم بر منطقه را تغییر داده است و آثار عمیقی را بر توازن قوا در منطقه خاورمیانه بر جای خواهد گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: ما با یک «دیوانه...» مانند پوتین و دیگران روبرو هستیم و همیشه باید نگران درگیری هسته‌ای باشیم، هرچند تهدید وجودی برای بشریت اکنون تغییرات اقلیمی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال جنایات وحشیانه بی وقفه رژیم اشغالگر قدس و اقدامات مستمر این رژیم در نقض فاحش حقوق بین‌الملل و حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی و عدم توجه آن به قطعنامه‌های سازمان ملل متحد و وتوی قطعنامه‌های متعدد پیشنهادی درباره وضعیت سرزمین‌های اشغالی توسط ایالات متحده آمریکا در شورای امنیت، مجمع عمومی سازمان ملل متحد با تاکید بر میثاق‌های کنوانسیون حقوق...