جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه پیشین آمریکا هشدار داد که اگر ترامپ به قدرت برگردد، تلاش می‌کند واشنگتن را از ناتو خارج کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت که باید تلاش دونالد ترامپ برای بازگشت به ریاست جمهوری را جدی گرفت و هشدار داد که رئیس جمهوری سابق ایالات متحده درصدد بر خواهد آمد تا واشنگتن را از ناتو خارج کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت که باید تلاش دونالد ترامپ برای بازگشت به ریاست جمهوری را جدی گرفت و هشدار داد که رئیس جمهوری سابق ایالات متحده درصدد بر خواهد آمد تا واشنگتن را از ناتو خارج کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: جنگ در غزه باید پایان یابد اما کسی هم درباره اوضاع در کرانه باختری صحبت نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: جنگ در غزه باید پایان یابد اما کسی هم درباره اوضاع در کرانه باختری صحبت نمی‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ گفت باید یک طرح آتی برای ملت فلسطین براساس راهکار تشکیل دو دولت ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسکو هشدار داده اگر روسیه مجبور به واگذاری قلمرو خود شود، موشک‌های هسته‌ای را به لندن، واشنگتن، برلین و کیف شلیک خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چرا ایلان ماسک آغوش خود را برای دشمن آمریکا گشوده است؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه به آمریکایی‌ها هشدار داد که از ریاکاری و سخن گفتن از آتش‌بس در عین ترغیب رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح دست بردارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت بروکسل توان مالی برای تأمین تسلیحاتی اوکراین ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه به تصویب اعطای کمک 14 میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: شکافی که میان افکار عمومی مردم با مواضع رسمی در موضوع فلسطین رخ داده هزینه‌های سنگینی را بر سیاست خارجی تحمیل می‌کند و اتفاقا موجب فاصله‌گیری بخشی از مردم با تبلیغات رسمی در موضوع فلسطین شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهوری چین در جایی گفته است: «چین فاقد تکنیک‌های داستان‌سرایی و روایت‌گری مؤثر برای توجیه موقعیت / وضعیت خود است و حتی اگر برای جهان، داستانی تعریف کند، کانال‌ها و ابزارهایی برای انتشار فراگیر روایت‌های خود یا تقویتِ تأثیر آن‌ها ندارد»

وب‌گاه گسترش

در گزارش زیر به بررسی قیمت جدید طلا، انواع سکه و دلار می پردازیم.

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز، در مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا به 42 هزار و 921 تومان و قیمت حواله دلار نیز به 39 هزار و 709 تومان رسید.