شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت با بیان اینکه برجام و FATF به مشکل آب ارتباطی ندارد، گفت: ما در دهه گذشته دچار عقب ماندگی شدیم و تجربه آن هم روشن است و برای اینکه مسائل را خودمان حل نکردیم به دنبال علت‌های دیگر بودیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولین برنامه فرهنگی از سوی سفارت کشورمان در ریاض همزمان با دهه مبارکه فجر برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیصل بن فرحان گفت: در مورد حضور ایرانیان در حج عمره هیچ ملاحظه سیاسی وجود ندارد، رفع مشکل فنی در سازمان هواپیمایی عربستان در گام نهایی قرار دارد.

وب‌گاه الف

سخنگوی دولت گفت: نقشه دشمن برای انزوای سیاسی و اقتصادی ملت ایران، شکست خورد و دولت سیزدهم توانست اعتماد مردم را جلب کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت گفت: دشمن در پروژه انزوای سیاسی و اقتصادی علیه ملت ایران شکست خورد و دولت سیزدهم توانست اعتماد مردم را جلب کند.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد با بیان اینکه وضع تورمی کشور مطلوب دولت و مردم نیست، کاهش تورم را اولویت اصلی ستاد اقتصادی دولت دانست.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیشرفت‌های دفاعی کشورمان به حدی رسیده است که دشمنان جمهوری اسلامی حتی اجازه تصور حمله به ایران را به خود نمی‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیداحسان خاندوزی در جمع بیش از 500 استاد معارف در نشست سراسری مدرسان معارف اسلامی دانشگاه‌های کشور گفت: قیمت اقلام روزانه جامعه و در کل سفره معیشتی مردم ثابت مانده است. قدرت خرید کاهش یافته که این موجب نارضایتی مردم است. وی افزود: تلاش داریم با برنامه‌های کلان و آماده سازی زیرساخت ها، قدرت خرید سبد معیشتی را افزایش داده و از نارضایتی‌ها بکاهیم. وزیر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: وضعیت تورمی کشور مطلوب دولت و مردم نیست، از این رو کاهش تورم اولویت اصلی ستاد اقتصادی دولت است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه وضع تورمی کشور مطلوب دولت و مردم نیست، کاهش تورم را اولویت اصلی ستاد اقتصادی دولت دانست.

وب‌گاه فرارو

خاندوزی عنوان کرد: در حال حاضر، مسیر، مسیر درستی است، اما وضع تورمی کشور مطلوب دولت و مردم نیست و کاهش تورم، اولویت ستاد اقتصادی دولت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای امنیت روسیه از دیدار معاون این شورا و دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در قرقیزستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زز آنجایی که چین به شکلی جدی خواهان توسل به زور علیه تایوان شده، ایالات متحده نیز بر خطرات درگیری بر سر این جزیره متمرکز گشته است. اما خطر بحران، رویارویی و حتی جنگ بر سر یک منطقه متفاوت - دریای چین جنوبی - به یک اندازه جدی است. چین به شدت ادعاهای خود را در سرتاسر دریا پیگیری می کند که سالانه بیش از 3 تریلیون دلار تجارت از طریق آن جریان دارد. طی دهه گذشته، پکن پایگاه‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد با تشریح مجموعه اقدامات دولت سیزدهم در انضباط بخشی مالی و پولی، مهار موتورهای تورم زا و همچنین اقدامات کوتاه مدت برای مقابله با تورم، تصریح کرد: مجموعه این اقدامات پازل خروج از رکود تورمی دهه 90 را تکمیل می‌کند.