شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان در صدر هیاتی سیاسی به منظور انجام یک سفر منطقه‌ای، تهران را به مقصد بیروت ترک کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حشمت‌الله فلاحت پیشه برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم ردصلاحیت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم عید مبعث و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع اهل بیت (ع) شهر بومهن ضمن گرامیداشت عید مبعث و دهه فجر، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به برکت امام و شهدا تحول عظیمی در این مقطع و دوران معاصر ایجاد کرد. وی با اشاره به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، افزود: این انقلاب در راستای همین بعثت و مسیر ارزش‌های الهی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت امروز در انتخابات مانند مجاهدت در پشت خاک‌ریزهای دوران دفاع مقدس است و باید با حضور در انتخابات، اعتبار و قدرت بازدارندگی کشور را رقم بزنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سابق کتابخانه ملی گفت: «چه انتظاری داریم در جامعه‌ای که نخبگان در انزوا و حاشیه و افراد ناتوان در مسند هستند از نیروهای اصلی توسعه دهنده در کشور بخواهیم که در اینجا بمانید. جامعه از فساد گسترده رنجیده است، فساد چای دبش و سایر فسادهای گسترده با روان چه‌کرده؟ مشکلاتی مانند گرانی و تورم در کشور وجود دارد، بی‌عدالتی در توزیع منابع، منزلت، قدرت و ثروت وجود دارد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرکنسول ایران در چین گفت: همکاری‌ها و روابط دو کشور در سطوح چندجانبه بسیار مطلوب و در حال گسترش است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان پس از عیادت از سفیر ژاپن در ایران، از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: فارغ از اینکه به چه کسی می‌خواهیم رای بدهیم باید بدانیم که مشارکت در انتخابات برای کشور ثبات و امنیت می‌آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم سوئد برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جای تعجب است که برخی نمایندگان پارلمان اروپا چشمان خود را در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و اقدامات متجاوزانه آمریکا و انگلیس بسته‌اند و با مداخله در امور داخلی ایران اقدام به صدور یک قطعنامه گستاخانه کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای اطلاع دادند که اوکراین برای ادامه جنگ با روسیه از کلمبیا سرباز وارد کشور می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی دولت آمریکا در داخل خاک عراق که منجر به شهادت چند نفر از نیروهای مقاومت شد، را شدیدا محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه 4 بهمن برای دیدار با همتای ترکیه‌ای خود و به منظور انجام سفر رسمی، در راس یک هیات عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی عازم آنکارا، پایتخت ترکیه، شد. در جریان این دیدار مقامات دو کشور 10 سند همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی، رسانه و ارتباطات، حمل‌ونقل ریلی و هوایی، برق، انرژی، اقتصادی و مناطق آزاد تجاری را امضا و بر افزایش حجم تجاری میان دو...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه اوکراین نسبت به عدم توانایی اتحادیه اروپا در تامین مهمات مورد نیاز کی‌یف در جنگ با روسیه ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورل گفت: اتحادیه اروپا «عصای جادویی» برای تامین نیروهای مسلح اوکراین ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت اتحادیه اروپا «عصای جادویی» برای تامین نیروهای مسلح برای اوکراین ندارد.