شنبه 14 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نیروگاه هسته‌ای ایران هرمز سومین سایت نیروگاهی است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی در عراق یکی از مواضع اسرائیل در بحرالمیت را هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق یک مرکز حیاتی رژیم صهیونیستی را در سواحل بحرالمیت هدف قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی به میانجی‌گران اطلاع داده که برای ادامه مذاکرات بر پایه پیشنهاداتی که دو هفته گذشته مطرح شدند، آمادگی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: گزارش‌ها پیرامون حمله نظامی اسرائیل به رفح نگران کننده است. این تبعات فاجعه‌باری خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تبعات حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داد و گفت: این امر می‌تواند عواقب فاجعه باری را به همراه داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه نروژ نسبت به نتایج مرگبار حمله به رفح در جنوب غزه هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه برگزاری موفق انتخابات سراسری پارلمانی در پاکستان را به دولت و ملت آن تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مقامات سیاسی، پارلمانی و اقتصادی کره جنوبی، نمایندگان شرکت‌های اقتصادی و مراکز فرهنگی، دانشگاهی، پژوهشی، علمی و برخی رسانه‌های کره‌ای و تعدادی از هموطنان مقیم، در محل هتل لوته سئول برگزار شد. در این مراسم، سعید کوزه چی، سفیر جمهوری اسلامی ایران...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزارت خارجه کره جنوبی در مراسم روز ملی ایران در سئول بر تعهد دولتش برای تحکیم مناسبات با ایران تأکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که به همراه خود آمریکا را در باتلاق جنگ در خاورمیانه غرق کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشن بزرگ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برازیلیا برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در پیامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب گفت: ایران امروز در برخی از عرصه‌های علمی و فناوری، جزء پنج کشور برتر و اصلی جهان به شمار می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون سابق امنیت ملی با اشاره به ردصلاحیتش از سوی شورای نگهبان اظهار کرد: من خوشحالم که حتی در اعتراضم پای اصول خود ماندم‌. فلاحت‌پیشه: ردصلاحیت شدم / هزینه هشدارهایم در سیاست خارجی را پرداخت کردم / اگر کشور در سیاست خارجی به هشدارها توجه می‌کرد، افراطیون این‌گونه مملکت را به دهان اژدها نمی‌بردند به گزارش عرشه آنلاین، وی ادامه داد: معتقد هستم که اگر کشور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده پیشین مجلس برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم ردصلاحیت شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون سابق امنیت ملی با اشاره به ردصلاحیتش از سوی شورای نگهبان اظهار کرد: من خوشحالم که حتی در اعتراضم پای اصول خود ماندم‌. وی ادامه داد: معتقد هستم که اگر کشور در سیاست خارجی به هشدارهای من توجه می‌کرد، افراطیون این‌گونه مملکت را به دهان اژدها نمی‌بردند....

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه در پیامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب گفت: در سایه سیاست خارجی دولت سیزدهم بر تعامل سازنده با همه کشورهای جهان تمرکز داریم و به گرمی دست همه طرف‌ها و دوستان خود در جهان را می‌فشاریم.